BibTex RIS Kaynak Göster

Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları ve Eğitimi

Yıl 2004, Cilt: 1 Sayı: 2, 169 - 180, 22.03.2012

Öz

Yıl 2004, Cilt: 1 Sayı: 2, 169 - 180, 22.03.2012

Öz

Yıl 2004, Cilt: 1 Sayı: 2, 169 - 180, 22.03.2012

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

S. Yıldız Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 22 Mart 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 1 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Yıldız, S. (2012). Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları ve Eğitimi. HAYEF Journal of Education, 1(2), 169-180.
AMA Yıldız S. Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları ve Eğitimi. HAYEF Journal of Education. Mart 2012;1(2):169-180.
Chicago Yıldız, S. “Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları Ve Eğitimi”. HAYEF Journal of Education 1, sy. 2 (Mart 2012): 169-80.
EndNote Yıldız S (01 Mart 2012) Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları ve Eğitimi. HAYEF Journal of Education 1 2 169–180.
IEEE S. Yıldız, “Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları ve Eğitimi”, HAYEF Journal of Education, c. 1, sy. 2, ss. 169–180, 2012.
ISNAD Yıldız, S. “Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları Ve Eğitimi”. HAYEF Journal of Education 1/2 (Mart 2012), 169-180.
JAMA Yıldız S. Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları ve Eğitimi. HAYEF Journal of Education. 2012;1:169–180.
MLA Yıldız, S. “Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları Ve Eğitimi”. HAYEF Journal of Education, c. 1, sy. 2, 2012, ss. 169-80.
Vancouver Yıldız S. Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları ve Eğitimi. HAYEF Journal of Education. 2012;1(2):169-80.