BibTex RIS Kaynak Göster

Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS)

Yıl 2004, Cilt: 1 Sayı: 2, 223 - 245, 22.03.2012

Öz

Yıl 2004, Cilt: 1 Sayı: 2, 223 - 245, 22.03.2012

Öz

Yıl 2004, Cilt: 1 Sayı: 2, 223 - 245, 22.03.2012

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Tamer Ergin Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 22 Mart 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 1 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Ergin, T. (2012). Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS). HAYEF Journal of Education, 1(2), 223-245.
AMA Ergin T. Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS). HAYEF Journal of Education. Mart 2012;1(2):223-245.
Chicago Ergin, Tamer. “Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi Ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS)”. HAYEF Journal of Education 1, sy. 2 (Mart 2012): 223-45.
EndNote Ergin T (01 Mart 2012) Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS). HAYEF Journal of Education 1 2 223–245.
IEEE T. Ergin, “Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS)”, HAYEF Journal of Education, c. 1, sy. 2, ss. 223–245, 2012.
ISNAD Ergin, Tamer. “Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi Ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS)”. HAYEF Journal of Education 1/2 (Mart 2012), 223-245.
JAMA Ergin T. Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS). HAYEF Journal of Education. 2012;1:223–245.
MLA Ergin, Tamer. “Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi Ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS)”. HAYEF Journal of Education, c. 1, sy. 2, 2012, ss. 223-45.
Vancouver Ergin T. Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS). HAYEF Journal of Education. 2012;1(2):223-45.