BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2006, Cilt: 3 Sayı: 1, 55 - 65, 23.03.2012

Öz

Edebiyat bilimine egemen olan yaklaşım ve yöntemler edebiyat
metinlerini anlama, alımlama ve yorumlama sürecinde de farklılıklara yol
açar. Aynı edebiyat metninin değişik alımlanma biçimlerinin incelenmesi
edebiyat eğitiminin başlıca araştırma konularındandır. Bu görüşler
doğrultusunda ele alınan bu çalışmanın hedefi Franz Kafka'nın "Kleine
Fabel" adlı yapıtının, 1974 yılında ve günümüzde tarafımdan yapılmış iki
farklı yorumunu sergilemek ve farklılığın hangi koşullar altında ortaya
çıktığını açıklamaktır.

Yıl 2006, Cilt: 3 Sayı: 1, 55 - 65, 23.03.2012

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Hans-cristoph Graf V. Nayhauss Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 23 Mart 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 3 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA V. Nayhauss, H.-c. G. (2012). HAYEF Journal of Education, 3(1), 55-65.
AMA V. Nayhauss HcG. HAYEF Journal of Education. Mart 2012;3(1):55-65.
Chicago V. Nayhauss, Hans-cristoph Graf. HAYEF Journal of Education 3, sy. 1 (Mart 2012): 55-65.
EndNote V. Nayhauss H-cG (01 Mart 2012) HAYEF Journal of Education 3 1 55–65.
IEEE H.-c. G. V. Nayhauss, HAYEF Journal of Education, c. 3, sy. 1, ss. 55–65, 2012.
ISNAD V. Nayhauss, Hans-cristoph Graf. HAYEF Journal of Education 3/1 (Mart 2012), 55-65.
JAMA V. Nayhauss H-cG. HAYEF Journal of Education. 2012;3:55–65.
MLA V. Nayhauss, Hans-cristoph Graf. HAYEF Journal of Education, c. 3, sy. 1, 2012, ss. 55-65.
Vancouver V. Nayhauss H-cG. HAYEF Journal of Education. 2012;3(1):55-6.