BibTex RIS Kaynak Göster

KLASİK EĞİTİME DESTEK OLARAK WEB ÜZERİNDEN ÖDEV HAZIRLAMA SÜRECİ ÖRNEĞİ

Yıl 2006, Cilt: 3 Sayı: 1, 135 - 149, 23.03.2012

Öz

Web-tabanlı öğrenme, zaman ve mekan bağımlılığı olmadan
öğrencinin kendisi için en uygun olan koşulda öğrenimini web üzerinden
gerçekleştirme avantajı sağlayan uzaktan öğrenme modelidir. Bu model
için hazırlanan ders materyallerinin bir başka avantajı ise sadece web
üzerinden uzaktan eğitim dediğimiz asenkron eğitimle değil, aynı zamanda
yüzyüze eğitimde dersi pekiştirmek amacıyla yardımcı araç olarak
kullanılabilmesidir.

Kaynakça

  • Aktuğ, M. (2005, April 1). "Eğitim", E-learning Idea Solutions, Turkey, [Last Retrieved:1 April 2005], from http://www.ideaelearning.com/savfalar/makale devam.asp?Makaleld=12
  • Erktin, E. ve S. Gülseçen, (2001). "Eğitimde Bilişim Teknolojilerinin Kullanımını Etkileyen Psikolojik Etmenler", Eğitim ve Bitim Dergisi, Cilt 26, Sayı 121 , s. 7-11
  • İnceoğlu, M.M., Uğur, A. v e Aslan, B. G . (2004). "Web-Tabanl ı e-öğrenme Sistemleri İçin Zeki Yaklaşımlar", First International Conference on Innovations in Learning for The Future: e-Learning, Istanbul-Turkey, Proceedings, page 603.
  • Koksal, F., "Sınav Kaygısı ve ÖSS'd e Başarı" konulu seminer, Boğaziçi Üniversitesi, 23 Nisan 2004, [Last Retrieved: 4 April 2006], We b Address : http://www.ntvmsnbc.com.tr/news/267103.aso
  • L D . Rosen an d M.M. Weil, Measuring Technophobia: A Manual for the Administration an d Scoring of the Computer Anxiety Rating Scale, Computer Thought s Survey and the General Attitudes towards Computer s Scale, 1992.
  • Z. Kaya, H. H. Önder, "internet Yoluyla Öğretimde Ergonomi", The Turkish Online Journal of Educational Technology - TOJET October 2002, ISSN:1303-6521, volume 1, Issue 1 Article 8, [Last Retrieved: 1 April 2005], W e b Address : http://www.toiet.net/articles/118.doc
Yıl 2006, Cilt: 3 Sayı: 1, 135 - 149, 23.03.2012

Öz

Kaynakça

  • Aktuğ, M. (2005, April 1). "Eğitim", E-learning Idea Solutions, Turkey, [Last Retrieved:1 April 2005], from http://www.ideaelearning.com/savfalar/makale devam.asp?Makaleld=12
  • Erktin, E. ve S. Gülseçen, (2001). "Eğitimde Bilişim Teknolojilerinin Kullanımını Etkileyen Psikolojik Etmenler", Eğitim ve Bitim Dergisi, Cilt 26, Sayı 121 , s. 7-11
  • İnceoğlu, M.M., Uğur, A. v e Aslan, B. G . (2004). "Web-Tabanl ı e-öğrenme Sistemleri İçin Zeki Yaklaşımlar", First International Conference on Innovations in Learning for The Future: e-Learning, Istanbul-Turkey, Proceedings, page 603.
  • Koksal, F., "Sınav Kaygısı ve ÖSS'd e Başarı" konulu seminer, Boğaziçi Üniversitesi, 23 Nisan 2004, [Last Retrieved: 4 April 2006], We b Address : http://www.ntvmsnbc.com.tr/news/267103.aso
  • L D . Rosen an d M.M. Weil, Measuring Technophobia: A Manual for the Administration an d Scoring of the Computer Anxiety Rating Scale, Computer Thought s Survey and the General Attitudes towards Computer s Scale, 1992.
  • Z. Kaya, H. H. Önder, "internet Yoluyla Öğretimde Ergonomi", The Turkish Online Journal of Educational Technology - TOJET October 2002, ISSN:1303-6521, volume 1, Issue 1 Article 8, [Last Retrieved: 1 April 2005], W e b Address : http://www.toiet.net/articles/118.doc
Toplam 6 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Zerrin Ayvaz Reis Bu kişi benim

Sevinç Gülseçen

Çiğdem Selçukcan Bu kişi benim

Ceyda Akaydın Bu kişi benim

Okan Başoğlu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 23 Mart 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 3 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Ayvaz Reis, Z., Gülseçen, S., Selçukcan, Ç., Akaydın, C., vd. (2012). KLASİK EĞİTİME DESTEK OLARAK WEB ÜZERİNDEN ÖDEV HAZIRLAMA SÜRECİ ÖRNEĞİ. HAYEF Journal of Education, 3(1), 135-149.
AMA Ayvaz Reis Z, Gülseçen S, Selçukcan Ç, Akaydın C, Başoğlu O. KLASİK EĞİTİME DESTEK OLARAK WEB ÜZERİNDEN ÖDEV HAZIRLAMA SÜRECİ ÖRNEĞİ. HAYEF Journal of Education. Mart 2012;3(1):135-149.
Chicago Ayvaz Reis, Zerrin, Sevinç Gülseçen, Çiğdem Selçukcan, Ceyda Akaydın, ve Okan Başoğlu. “KLASİK EĞİTİME DESTEK OLARAK WEB ÜZERİNDEN ÖDEV HAZIRLAMA SÜRECİ ÖRNEĞİ”. HAYEF Journal of Education 3, sy. 1 (Mart 2012): 135-49.
EndNote Ayvaz Reis Z, Gülseçen S, Selçukcan Ç, Akaydın C, Başoğlu O (01 Mart 2012) KLASİK EĞİTİME DESTEK OLARAK WEB ÜZERİNDEN ÖDEV HAZIRLAMA SÜRECİ ÖRNEĞİ. HAYEF Journal of Education 3 1 135–149.
IEEE Z. Ayvaz Reis, S. Gülseçen, Ç. Selçukcan, C. Akaydın, ve O. Başoğlu, “KLASİK EĞİTİME DESTEK OLARAK WEB ÜZERİNDEN ÖDEV HAZIRLAMA SÜRECİ ÖRNEĞİ”, HAYEF Journal of Education, c. 3, sy. 1, ss. 135–149, 2012.
ISNAD Ayvaz Reis, Zerrin vd. “KLASİK EĞİTİME DESTEK OLARAK WEB ÜZERİNDEN ÖDEV HAZIRLAMA SÜRECİ ÖRNEĞİ”. HAYEF Journal of Education 3/1 (Mart 2012), 135-149.
JAMA Ayvaz Reis Z, Gülseçen S, Selçukcan Ç, Akaydın C, Başoğlu O. KLASİK EĞİTİME DESTEK OLARAK WEB ÜZERİNDEN ÖDEV HAZIRLAMA SÜRECİ ÖRNEĞİ. HAYEF Journal of Education. 2012;3:135–149.
MLA Ayvaz Reis, Zerrin vd. “KLASİK EĞİTİME DESTEK OLARAK WEB ÜZERİNDEN ÖDEV HAZIRLAMA SÜRECİ ÖRNEĞİ”. HAYEF Journal of Education, c. 3, sy. 1, 2012, ss. 135-49.
Vancouver Ayvaz Reis Z, Gülseçen S, Selçukcan Ç, Akaydın C, Başoğlu O. KLASİK EĞİTİME DESTEK OLARAK WEB ÜZERİNDEN ÖDEV HAZIRLAMA SÜRECİ ÖRNEĞİ. HAYEF Journal of Education. 2012;3(1):135-49.