APA |
Emir, S., Erdoğan, T., & Kuyumcu, A. (2012). Türkçe Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Düzeyleri ile Sosyo-Kültürel Özelliklerinin İlişkisi. HAYEF Journal of Education, 4(1). |
|
AMA |
Emir S, Erdoğan T, Kuyumcu A. Türkçe Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Düzeyleri ile Sosyo-Kültürel Özelliklerinin İlişkisi. HAYEF Journal of Education. Mart 2012;4(1). |
|
Chicago |
Emir, Serap, Tolga Erdoğan, ve Aslıhan Kuyumcu. “Türkçe Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Düzeyleri Ile Sosyo-Kültürel Özelliklerinin İlişkisi”. HAYEF Journal of Education 4, sy. 1 (Mart 2012). |
|
EndNote |
Emir S, Erdoğan T, Kuyumcu A (01 Mart 2012) Türkçe Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Düzeyleri ile Sosyo-Kültürel Özelliklerinin İlişkisi. HAYEF Journal of Education 4 1 |
|
IEEE |
S. Emir, T. Erdoğan, ve A. Kuyumcu, “Türkçe Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Düzeyleri ile Sosyo-Kültürel Özelliklerinin İlişkisi”, HAYEF Journal of Education, c. 4, sy. 1, 2012. |
|
ISNAD |
Emir, Serap vd. “Türkçe Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Düzeyleri Ile Sosyo-Kültürel Özelliklerinin İlişkisi”. HAYEF Journal of Education 4/1 (Mart 2012). |
|
JAMA |
Emir S, Erdoğan T, Kuyumcu A. Türkçe Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Düzeyleri ile Sosyo-Kültürel Özelliklerinin İlişkisi. HAYEF Journal of Education. 2012;4. |
|
MLA |
Emir, Serap vd. “Türkçe Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Düzeyleri Ile Sosyo-Kültürel Özelliklerinin İlişkisi”. HAYEF Journal of Education, c. 4, sy. 1, 2012. |
|
Vancouver |
Emir S, Erdoğan T, Kuyumcu A. Türkçe Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Düzeyleri ile Sosyo-Kültürel Özelliklerinin İlişkisi. HAYEF Journal of Education. 2012;4(1). |
|