Bagley, C , Woods, P. & Glatter, R. (1997). Scanning The Market: School Strategies For Discovering Parental Preferences. In Margaret, P. & Glatter, R. , Levacnc, R. (Eds.), Educational Management. Strategy, Quality and Resources (pp.258-269). London: Open University Press
Demir, Z. (2000). "Öğrenci Velilerinin Beklentileri Açısından Özel ve Resmi İlköğretim Okullarının Karşılaştırılması". Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Niğde Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Harvey, J. A. (1996). Marketing Schools and Consumer Choice. The International Journal of Educational Management, 10 (4),
James, C. & P. Peter (1995). The Practice of Educational Marketing In Schools.In Margaret, P.& Glatter, R. , Levacnc, R. (Eds.), Educational Management. Strategy, Quality and Resources (pp.271-289). London: Open University Press
Kotier, P. & Armstrong, G. (1997). Marketing: An Introduction (4t h Ed.). New Jersey: Prentice Hall Englewood Cliffs
Lancaster, G. & Reynolds, P. (1999). Introduction to Marketing. A Step-By-Step Guide to Allsthe Tools of Marketing. London: Kogan Page Limited
Lunenburg, F. C. & Ornstein, A.C. (1996). Educational Administration. Concepts and Practices (2nd Ed.). California: Wadsworth Publishing Company
Meldrum, M. & McDonald, M. (1995). Key Marketing Concepts. London: Macmillan Press Ltd. Milli Eğitim Bakanlığı Resmi İnternet Sitesi www.meb.gov.tr
Michael S.O, Hamilton, A. & Dorsey, M. R. (1995) Administering the Adult and Continuing Education Programme in a Free Market Economy the use of Strategic Marketing Planning. The International Journal of Educational Management, 9 (6), 22-31
Nohutçu, A. (1999). "Velilerin Özel Okul Tercihlerini Etkileyen Faktörler ve Özel Okulların Reklam Stratejileri". Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Marmara Üniversitesi
Özön, G. (2001). "Özel Öğretim Kurumlarının Finansman Sorunları ve İstanbul Bölgesinde Bir Uygulama". Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Eskişehir Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Öztürk, A. S. (2003). Hizmet Pazarlaması. Bursa: Ekin Kitabevi
Palmer, A. (2001). Principles of Services Marketing (3r d Ed.) England: McGrawHill Publishing Company
Rockholz, D. M. (2002). "Strategic Marketing for Public Schools : A Study of Implementation By Connecticut Superintendents and Assistant Superintendents." Yayımlanmamış Doktora Tezi.University of Connecticut
Sanders, M.N. (2002). Would Privatization Of K-12 Schooling Lead To Competition and Thereby Improve Education. An Industrial Organization Analysis. Educational Policy, 16 (2), 264-287.
Subaşı, B. & Dinler, A. (2003). Dünya da ve Türkiyede Özel Okullar. İstanbul: İTO Yayınları
Todd, R. W. H. (1997). The Role and Perceived Effectiveness of Marketing Tools and Planning Activities In Arizona's Private Schools. Yayımlanmamış Doktora Tezi. Northern Arizona University
West, A.& Penned, H. (2000). Publishing School Examination Results in England: Incentives and Consequences. Educational Studies, 26(4)
Yükselen, C. (2003). Pazarlama ¡Ikeler-Yonetim. İstanbul: Detay Yayıncılık
Bagley, C , Woods, P. & Glatter, R. (1997). Scanning The Market: School Strategies For Discovering Parental Preferences. In Margaret, P. & Glatter, R. , Levacnc, R. (Eds.), Educational Management. Strategy, Quality and Resources (pp.258-269). London: Open University Press
Demir, Z. (2000). "Öğrenci Velilerinin Beklentileri Açısından Özel ve Resmi İlköğretim Okullarının Karşılaştırılması". Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Niğde Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Harvey, J. A. (1996). Marketing Schools and Consumer Choice. The International Journal of Educational Management, 10 (4),
James, C. & P. Peter (1995). The Practice of Educational Marketing In Schools.In Margaret, P.& Glatter, R. , Levacnc, R. (Eds.), Educational Management. Strategy, Quality and Resources (pp.271-289). London: Open University Press
Kotier, P. & Armstrong, G. (1997). Marketing: An Introduction (4t h Ed.). New Jersey: Prentice Hall Englewood Cliffs
Lancaster, G. & Reynolds, P. (1999). Introduction to Marketing. A Step-By-Step Guide to Allsthe Tools of Marketing. London: Kogan Page Limited
Lunenburg, F. C. & Ornstein, A.C. (1996). Educational Administration. Concepts and Practices (2nd Ed.). California: Wadsworth Publishing Company
Meldrum, M. & McDonald, M. (1995). Key Marketing Concepts. London: Macmillan Press Ltd. Milli Eğitim Bakanlığı Resmi İnternet Sitesi www.meb.gov.tr
Michael S.O, Hamilton, A. & Dorsey, M. R. (1995) Administering the Adult and Continuing Education Programme in a Free Market Economy the use of Strategic Marketing Planning. The International Journal of Educational Management, 9 (6), 22-31
Nohutçu, A. (1999). "Velilerin Özel Okul Tercihlerini Etkileyen Faktörler ve Özel Okulların Reklam Stratejileri". Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Marmara Üniversitesi
Özön, G. (2001). "Özel Öğretim Kurumlarının Finansman Sorunları ve İstanbul Bölgesinde Bir Uygulama". Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Eskişehir Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Öztürk, A. S. (2003). Hizmet Pazarlaması. Bursa: Ekin Kitabevi
Palmer, A. (2001). Principles of Services Marketing (3r d Ed.) England: McGrawHill Publishing Company
Rockholz, D. M. (2002). "Strategic Marketing for Public Schools : A Study of Implementation By Connecticut Superintendents and Assistant Superintendents." Yayımlanmamış Doktora Tezi.University of Connecticut
Sanders, M.N. (2002). Would Privatization Of K-12 Schooling Lead To Competition and Thereby Improve Education. An Industrial Organization Analysis. Educational Policy, 16 (2), 264-287.
Subaşı, B. & Dinler, A. (2003). Dünya da ve Türkiyede Özel Okullar. İstanbul: İTO Yayınları
Todd, R. W. H. (1997). The Role and Perceived Effectiveness of Marketing Tools and Planning Activities In Arizona's Private Schools. Yayımlanmamış Doktora Tezi. Northern Arizona University
West, A.& Penned, H. (2000). Publishing School Examination Results in England: Incentives and Consequences. Educational Studies, 26(4)
Yükselen, C. (2003). Pazarlama ¡Ikeler-Yonetim. İstanbul: Detay Yayıncılık
Bagley, C , Woods, P. & Glatter, R. (1997). Scanning The Market: School Strategies For Discovering Parental Preferences. In Margaret, P. & Glatter, R. , Levacnc, R. (Eds.), Educational Management. Strategy, Quality and Resources (pp.258-269). London: Open University Press
Demir, Z. (2000). "Öğrenci Velilerinin Beklentileri Açısından Özel ve Resmi İlköğretim Okullarının Karşılaştırılması". Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Niğde Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Harvey, J. A. (1996). Marketing Schools and Consumer Choice. The International Journal of Educational Management, 10 (4),
James, C. & P. Peter (1995). The Practice of Educational Marketing In Schools.In Margaret, P.& Glatter, R. , Levacnc, R. (Eds.), Educational Management. Strategy, Quality and Resources (pp.271-289). London: Open University Press
Kotier, P. & Armstrong, G. (1997). Marketing: An Introduction (4t h Ed.). New Jersey: Prentice Hall Englewood Cliffs
Lancaster, G. & Reynolds, P. (1999). Introduction to Marketing. A Step-By-Step Guide to Allsthe Tools of Marketing. London: Kogan Page Limited
Lunenburg, F. C. & Ornstein, A.C. (1996). Educational Administration. Concepts and Practices (2nd Ed.). California: Wadsworth Publishing Company
Meldrum, M. & McDonald, M. (1995). Key Marketing Concepts. London: Macmillan Press Ltd. Milli Eğitim Bakanlığı Resmi İnternet Sitesi www.meb.gov.tr
Michael S.O, Hamilton, A. & Dorsey, M. R. (1995) Administering the Adult and Continuing Education Programme in a Free Market Economy the use of Strategic Marketing Planning. The International Journal of Educational Management, 9 (6), 22-31
Nohutçu, A. (1999). "Velilerin Özel Okul Tercihlerini Etkileyen Faktörler ve Özel Okulların Reklam Stratejileri". Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Marmara Üniversitesi
Özön, G. (2001). "Özel Öğretim Kurumlarının Finansman Sorunları ve İstanbul Bölgesinde Bir Uygulama". Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Eskişehir Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Öztürk, A. S. (2003). Hizmet Pazarlaması. Bursa: Ekin Kitabevi
Palmer, A. (2001). Principles of Services Marketing (3r d Ed.) England: McGrawHill Publishing Company
Rockholz, D. M. (2002). "Strategic Marketing for Public Schools : A Study of Implementation By Connecticut Superintendents and Assistant Superintendents." Yayımlanmamış Doktora Tezi.University of Connecticut
Sanders, M.N. (2002). Would Privatization Of K-12 Schooling Lead To Competition and Thereby Improve Education. An Industrial Organization Analysis. Educational Policy, 16 (2), 264-287.
Subaşı, B. & Dinler, A. (2003). Dünya da ve Türkiyede Özel Okullar. İstanbul: İTO Yayınları
Todd, R. W. H. (1997). The Role and Perceived Effectiveness of Marketing Tools and Planning Activities In Arizona's Private Schools. Yayımlanmamış Doktora Tezi. Northern Arizona University
West, A.& Penned, H. (2000). Publishing School Examination Results in England: Incentives and Consequences. Educational Studies, 26(4)
Yükselen, C. (2003). Pazarlama ¡Ikeler-Yonetim. İstanbul: Detay Yayıncılık