BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2007, Cilt: 4 Sayı: 2, 79 - 102, 23.03.2012

Öz

21. yüzyıl bilgi toplumu, bilgi çağı, dijital çağ olarak
tanımlanmaktadır. Bu çağda bilgi ve iletişim teknolojileri hızla gelişmiş ve
yaşantımızın her alanına girmiştir. Eğitim de bu gelişmelerden
etkilenmiştir. Bu bağlamda, Türkiye'de İngilizcenin yabancı dil olarak
öğretiminde okulların teknolojik alt yapılarını ve öğretmenlerin eğitim
teknolojilerinden ne derece yararlandıklarını ve olanaklarının neler olduğu
saptamak amaçlanmıştır. Yabancı dil öğretimini ağırlık noktası alan
Anadolu Liseleri temel inceleme alanı olarak alınmıştır. İstanbul ilinde
bulunan bütün Anadolu Liselerinin teknolojik olanakları ve bu okullarda görev yapan öğretmenlerin öğretim teknolojileri becerileri, anket ve
görüşme veri toplama yöntemleriyle araştırılmıştır.

Kaynakça

  • Chapelle A. Carol (2001), Computer Applications in Second Language Acquisition, Cambridge University Press
  • Crystal David (2001), Language and the Internet, Cambridge University Press
  • Fisher Charles - David C. Dwyer - Keith Yocam (1996), Education and Technology, Apple Press
  • Jonassen David H. - Jane L. Howland - Joi L. Moore - Rose M. Marra (2003), Learning to Solve Problems with Technology, Merili Prentice Hall
  • Richards Jack C. - Willy A. Renandya (2002), Methodology in Language Teaching, Cambridge University Press
  • Teeler Dede - Peta Gray (2000), How to use the Internet in ELT, Longman
  • Warschauer Mark ~ Heidi Schetzer - Christine Melon! (2000), Internet for English Teaching, Tesol,
  • Zengin Ramazan (2005), Istanbul ili Anadolu Liseleri Temelinde İngilizce Öğretmenlerinin Araç-Gereç ve Teknoloji Kullanım Olanakları ve Yeterlilikleri, Unpublished doctoral dissertation, İstanbul University, İstanbul
Yıl 2007, Cilt: 4 Sayı: 2, 79 - 102, 23.03.2012

Öz

Kaynakça

  • Chapelle A. Carol (2001), Computer Applications in Second Language Acquisition, Cambridge University Press
  • Crystal David (2001), Language and the Internet, Cambridge University Press
  • Fisher Charles - David C. Dwyer - Keith Yocam (1996), Education and Technology, Apple Press
  • Jonassen David H. - Jane L. Howland - Joi L. Moore - Rose M. Marra (2003), Learning to Solve Problems with Technology, Merili Prentice Hall
  • Richards Jack C. - Willy A. Renandya (2002), Methodology in Language Teaching, Cambridge University Press
  • Teeler Dede - Peta Gray (2000), How to use the Internet in ELT, Longman
  • Warschauer Mark ~ Heidi Schetzer - Christine Melon! (2000), Internet for English Teaching, Tesol,
  • Zengin Ramazan (2005), Istanbul ili Anadolu Liseleri Temelinde İngilizce Öğretmenlerinin Araç-Gereç ve Teknoloji Kullanım Olanakları ve Yeterlilikleri, Unpublished doctoral dissertation, İstanbul University, İstanbul
Toplam 8 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ramazan Zengin Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 23 Mart 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 4 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Zengin, R. (2012). HAYEF Journal of Education, 4(2), 79-102.
AMA Zengin R. HAYEF Journal of Education. Mart 2012;4(2):79-102.
Chicago Zengin, Ramazan. HAYEF Journal of Education 4, sy. 2 (Mart 2012): 79-102.
EndNote Zengin R (01 Mart 2012) HAYEF Journal of Education 4 2 79–102.
IEEE R. Zengin, HAYEF Journal of Education, c. 4, sy. 2, ss. 79–102, 2012.
ISNAD Zengin, Ramazan. HAYEF Journal of Education 4/2 (Mart 2012), 79-102.
JAMA Zengin R. HAYEF Journal of Education. 2012;4:79–102.
MLA Zengin, Ramazan. HAYEF Journal of Education, c. 4, sy. 2, 2012, ss. 79-102.
Vancouver Zengin R. HAYEF Journal of Education. 2012;4(2):79-102.