BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2007, Cilt: 4 Sayı: 2, 143 - 151, 23.03.2012

Öz

Toplumsal, siyasal ve teknolojik bağlamın değişmesi ve dil
öğrenme sürecine ilişkin yeni kuramsal görüşlerin geliştirilmesi günümüz
yabancı dil öğretiminde paradigma değişimi olarak değerlendirilebilecek
dönüşümlere yol açmıştır. Yabancı dil öğretiminin yeniden
yapılandırılmasını belirleyen yönelimlerde küreselleşme, bilgi toplumu,
çokdillilik, özerk öğrenme ve öğrenme stratejileri gibi kavramlar öne çıkan
kavramlardandır.
Aşağıda yer alan çalışmada amaçlanan da, yabancı dil öğretiminde
İçinde bulunduğumuz zaman diliminde gerçekleşen paradigma değişimini
belirli kavramlar eşliğinde açıklayabilmektir. Bu bağlamda yenileşmeyi
gerekli kılan etmenler ve etmenler arasındaki karşılıklı ilişkiye dayanan
bağlantılar uygulama boyutuyla gösterilmeye çalışılmıştır.

Yıl 2007, Cilt: 4 Sayı: 2, 143 - 151, 23.03.2012

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Tülin Polat Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 23 Mart 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 4 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Polat, T. (2012). HAYEF Journal of Education, 4(2), 143-151.
AMA Polat T. HAYEF Journal of Education. Mart 2012;4(2):143-151.
Chicago Polat, Tülin. HAYEF Journal of Education 4, sy. 2 (Mart 2012): 143-51.
EndNote Polat T (01 Mart 2012) HAYEF Journal of Education 4 2 143–151.
IEEE T. Polat, HAYEF Journal of Education, c. 4, sy. 2, ss. 143–151, 2012.
ISNAD Polat, Tülin. HAYEF Journal of Education 4/2 (Mart 2012), 143-151.
JAMA Polat T. HAYEF Journal of Education. 2012;4:143–151.
MLA Polat, Tülin. HAYEF Journal of Education, c. 4, sy. 2, 2012, ss. 143-51.
Vancouver Polat T. HAYEF Journal of Education. 2012;4(2):143-51.