BibTex RIS Kaynak Göster

Matematik Öğretmeni Yetiştirilmesinde Proje Tabanlı Eğitim Süreciyle Adaylarda Proje Kavramının Oluşturulması Yaklaşımı

Yıl 2008, Cilt: 5 Sayı: 1, 11 - 24, 24.03.2012

Öz

Kaynakça

  • Aladağ, S. ve Buluç, B. (2006). İlköğretim Matematik Öğretiminde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Tutumlarına Etkisi. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi Bildiri Kitabı 1 .Cilt. Gazi Üniversitesi. 1.4-16 Nisan 2006. Ankara Kök Yayıncılık.
  • Aydın, B. ve Peker, M. (2003). Öğretmen Adaylarının İlköğretim Sertifika Programında Okutulan Matematik Öğretimi Dersine Yönelik Tutumları. Kastamonu Eğitim Dergisi. 11 (1): 21-30.
  • Dede, Y.ve Yaman, S. (2003). Fen ve Matematik Eğitiminde Proje Çalışmalarının Yeri, Önemi ve Değerlendirilmesi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23(1): 117-132.
  • Dede, Y. (2006). Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Etkinliklerinin Değerlendirilmesi. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi Bildiri Kitabı. î. Cilt:283-292.
  • Erdem, M. ve Akkoyunlu, M. (2002). İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersi Kapsamında Beşinci Sınıf Öğrencileriyle Yürütülen Ekiple Proje Tabanlı Öğrenme Üzerine Bir Çalışma. İlköğretim-Oniinel (1), 2002 sf. 2-11 http://www.ilkogretim-online.org.tr
  • Göğün, Y., Karaman, U., Mamaç, N.H. ve Öncü, F. (2005). İlköğretim Matematik 2 Öğretmen Kılavuz Kitabı. İstanbul: MEB Yayınları.
  • Gündüz, S. (2004). Matematik Projeleri ve Sınıf Etkinlikleri. İstanbul: Toroslu Kitaplığı.
  • Halis, Í. (2001). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme. Konya: Mikro Yayınları.
  • Kaptan, F. (1999). Fen Bilgisi Öğretimi. Ankara: MEB Yayınları.
  • Korkmaz, H. ve Kaptan, F. (2002). Fen Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarı, Akademik Benlik Kavramı ve Çalışma Sürelerine Etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22: 91-97.
  • Kubinova, M., Novotna, J.; Littler, G. H. (1998). Projects and Mathematical Puzzles-A Tool for development of Mathematical Thinking. European Research in Mathematics Education I, II: Group 5.
  • MEB, (2005a). İlköğretim 1-5. Sınıf Programları Tanıtım El Kitabı. (Taiim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı). Ankara: MEB.
  • MEB, (2005b). İlköğretim Matematik Dersi Öğretim Program ve Kılavuzu. 6-8. Sınıflar (Taslak Basımı) (Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı). Ankara:MEB.
  • Özden, Y. (2003). Öğrenme ve Öğretme Süreci. Ankara: PegemA
  • Türnüklü, E.B., Özcan, B.N. ve Fidan, Y. (2006). Matematik Projesi Yapım Aşamasında Öğrencilerin Düşünsel Süreçleri: İlköğretim 6. Sınıf Düzeyinden Bir Örnek. Eğitimde Çağdaş Yönelimler III. Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları Sempozyumu". 29 Nisan 2006. İzmir: Özel Teviik Fikret Okulları.
  • Yenilmez, K. ve Lekesiz Sev, E.Ç. (2006). İlköğretim Proje Tabanlı Matematik Öğretimine Yönelik Sınıf Öğretmenleri ve Aday Öğretmenlerin Tutumu. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi Bildiri Kitabı 2. Cilt. Gazi Üniversitesi. 14-16 Nisan 2006. Ankara KÖK Yayıncılık.
  • Yurtluk, M. (2005). "Proje Tabanlı Öğrenme". Eğitimde Yeni Yönelimler (Ed. Ö., Demirel). Ankara: PegemA. 67-79.
Yıl 2008, Cilt: 5 Sayı: 1, 11 - 24, 24.03.2012

Öz

Kaynakça

  • Aladağ, S. ve Buluç, B. (2006). İlköğretim Matematik Öğretiminde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Tutumlarına Etkisi. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi Bildiri Kitabı 1 .Cilt. Gazi Üniversitesi. 1.4-16 Nisan 2006. Ankara Kök Yayıncılık.
  • Aydın, B. ve Peker, M. (2003). Öğretmen Adaylarının İlköğretim Sertifika Programında Okutulan Matematik Öğretimi Dersine Yönelik Tutumları. Kastamonu Eğitim Dergisi. 11 (1): 21-30.
  • Dede, Y.ve Yaman, S. (2003). Fen ve Matematik Eğitiminde Proje Çalışmalarının Yeri, Önemi ve Değerlendirilmesi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23(1): 117-132.
  • Dede, Y. (2006). Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Etkinliklerinin Değerlendirilmesi. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi Bildiri Kitabı. î. Cilt:283-292.
  • Erdem, M. ve Akkoyunlu, M. (2002). İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersi Kapsamında Beşinci Sınıf Öğrencileriyle Yürütülen Ekiple Proje Tabanlı Öğrenme Üzerine Bir Çalışma. İlköğretim-Oniinel (1), 2002 sf. 2-11 http://www.ilkogretim-online.org.tr
  • Göğün, Y., Karaman, U., Mamaç, N.H. ve Öncü, F. (2005). İlköğretim Matematik 2 Öğretmen Kılavuz Kitabı. İstanbul: MEB Yayınları.
  • Gündüz, S. (2004). Matematik Projeleri ve Sınıf Etkinlikleri. İstanbul: Toroslu Kitaplığı.
  • Halis, Í. (2001). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme. Konya: Mikro Yayınları.
  • Kaptan, F. (1999). Fen Bilgisi Öğretimi. Ankara: MEB Yayınları.
  • Korkmaz, H. ve Kaptan, F. (2002). Fen Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarı, Akademik Benlik Kavramı ve Çalışma Sürelerine Etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22: 91-97.
  • Kubinova, M., Novotna, J.; Littler, G. H. (1998). Projects and Mathematical Puzzles-A Tool for development of Mathematical Thinking. European Research in Mathematics Education I, II: Group 5.
  • MEB, (2005a). İlköğretim 1-5. Sınıf Programları Tanıtım El Kitabı. (Taiim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı). Ankara: MEB.
  • MEB, (2005b). İlköğretim Matematik Dersi Öğretim Program ve Kılavuzu. 6-8. Sınıflar (Taslak Basımı) (Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı). Ankara:MEB.
  • Özden, Y. (2003). Öğrenme ve Öğretme Süreci. Ankara: PegemA
  • Türnüklü, E.B., Özcan, B.N. ve Fidan, Y. (2006). Matematik Projesi Yapım Aşamasında Öğrencilerin Düşünsel Süreçleri: İlköğretim 6. Sınıf Düzeyinden Bir Örnek. Eğitimde Çağdaş Yönelimler III. Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları Sempozyumu". 29 Nisan 2006. İzmir: Özel Teviik Fikret Okulları.
  • Yenilmez, K. ve Lekesiz Sev, E.Ç. (2006). İlköğretim Proje Tabanlı Matematik Öğretimine Yönelik Sınıf Öğretmenleri ve Aday Öğretmenlerin Tutumu. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi Bildiri Kitabı 2. Cilt. Gazi Üniversitesi. 14-16 Nisan 2006. Ankara KÖK Yayıncılık.
  • Yurtluk, M. (2005). "Proje Tabanlı Öğrenme". Eğitimde Yeni Yönelimler (Ed. Ö., Demirel). Ankara: PegemA. 67-79.
Toplam 17 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Dilek Çağırgan Gülten Bu kişi benim

Yasemin Deringöl Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 24 Mart 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 5 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Çağırgan Gülten, D., & Deringöl, Y. (2012). Matematik Öğretmeni Yetiştirilmesinde Proje Tabanlı Eğitim Süreciyle Adaylarda Proje Kavramının Oluşturulması Yaklaşımı. HAYEF Journal of Education, 5(1), 11-24.
AMA Çağırgan Gülten D, Deringöl Y. Matematik Öğretmeni Yetiştirilmesinde Proje Tabanlı Eğitim Süreciyle Adaylarda Proje Kavramının Oluşturulması Yaklaşımı. HAYEF Journal of Education. Mart 2012;5(1):11-24.
Chicago Çağırgan Gülten, Dilek, ve Yasemin Deringöl. “Matematik Öğretmeni Yetiştirilmesinde Proje Tabanlı Eğitim Süreciyle Adaylarda Proje Kavramının Oluşturulması Yaklaşımı”. HAYEF Journal of Education 5, sy. 1 (Mart 2012): 11-24.
EndNote Çağırgan Gülten D, Deringöl Y (01 Mart 2012) Matematik Öğretmeni Yetiştirilmesinde Proje Tabanlı Eğitim Süreciyle Adaylarda Proje Kavramının Oluşturulması Yaklaşımı. HAYEF Journal of Education 5 1 11–24.
IEEE D. Çağırgan Gülten ve Y. Deringöl, “Matematik Öğretmeni Yetiştirilmesinde Proje Tabanlı Eğitim Süreciyle Adaylarda Proje Kavramının Oluşturulması Yaklaşımı”, HAYEF Journal of Education, c. 5, sy. 1, ss. 11–24, 2012.
ISNAD Çağırgan Gülten, Dilek - Deringöl, Yasemin. “Matematik Öğretmeni Yetiştirilmesinde Proje Tabanlı Eğitim Süreciyle Adaylarda Proje Kavramının Oluşturulması Yaklaşımı”. HAYEF Journal of Education 5/1 (Mart 2012), 11-24.
JAMA Çağırgan Gülten D, Deringöl Y. Matematik Öğretmeni Yetiştirilmesinde Proje Tabanlı Eğitim Süreciyle Adaylarda Proje Kavramının Oluşturulması Yaklaşımı. HAYEF Journal of Education. 2012;5:11–24.
MLA Çağırgan Gülten, Dilek ve Yasemin Deringöl. “Matematik Öğretmeni Yetiştirilmesinde Proje Tabanlı Eğitim Süreciyle Adaylarda Proje Kavramının Oluşturulması Yaklaşımı”. HAYEF Journal of Education, c. 5, sy. 1, 2012, ss. 11-24.
Vancouver Çağırgan Gülten D, Deringöl Y. Matematik Öğretmeni Yetiştirilmesinde Proje Tabanlı Eğitim Süreciyle Adaylarda Proje Kavramının Oluşturulması Yaklaşımı. HAYEF Journal of Education. 2012;5(1):11-24.