BibTex RIS Kaynak Göster

RESİM ÖĞRETMENLERİNİN, DERS DIŞI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 2005, Cilt: 2 Sayı: 2, 53 - 61, 23.03.2012

Öz

Bu araştırmada, Resim öğretmenlerinin sanatsal etkinlikleri ile
Resim dersleri uygulamaları arasındaki ilişkiler incelenmiştir. Araştırmanın
örneklemi Sivas ilindek' 15 (onbeş) farklı okulda Resim dersi öğretmenliği
yapan 53 öğretmenden oluşmuştur. Araştırmada, öğretmenlerin
demografik özelliklerine, sanatsal etkinliklerine ve Resim dersi
uygulamalarına ilişkin veriler, araştırmacı tarafından hazırlanan ve 33
(otuzüç) sorudan oluşan bir anket aracılığı ile toplanmıştır. Araştırmada
elde edilen verilerin yorumunda, frekans ve % değerlerinden
yararlanılmıştır.

Kaynakça

  • Gardiner, H. W. (1976): Performance of Student Nurses on the Edwards Personal Preference Schedule, Journal of Psychology.
  • Gray, J. T. (1963): Needs and Values in Three Occupations, Personnel and Guidance Journal.
  • Kaner, S. (1981): Psikolog ve Çocuk Doktorlarının Gereksinim Örüntüleri, Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi.
  • Levitt, E.E. (1962): Lubin, B., Zuckerman, M., The Student Nurse, The College Woman and the Graduate Nurse: A Comparati and Study.
  • Lorber, J. (1983): Ecker, M.: Career Devlopment of Female and Male Physicians. Journal of Medical Education.
  • Moomaw, R.C.; Hayden, C.E. (1969): Personality Differences Among Comminity College Students, The Journal of College Student Personel.
  • Sheppard, C.; Bates, C.; Fracchia, J.; Merlis, S. (1974): Psychological Need Structures of Law Enforcement Officers, Psychological Reports.
  • Kaptan, S. (1993): Bilimsel Araştırma ve İstatistiksel Yöntemler, Ankara Bilim Yayınları.
  • Karasar, N. (1984): Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar İlkeler Teknikler, Ankara, Hacettepe-TAŞ Kitapçılık.
  • Balcı, A. (1995): Sosyal Bilimlerde Araştırma, Yöntem, Teknik ve İlkeler, Ankara, 72 TDFO Bilgisayar-Yayıncılık San. Tic. Ltd. Şti.
Yıl 2005, Cilt: 2 Sayı: 2, 53 - 61, 23.03.2012

Öz

Kaynakça

  • Gardiner, H. W. (1976): Performance of Student Nurses on the Edwards Personal Preference Schedule, Journal of Psychology.
  • Gray, J. T. (1963): Needs and Values in Three Occupations, Personnel and Guidance Journal.
  • Kaner, S. (1981): Psikolog ve Çocuk Doktorlarının Gereksinim Örüntüleri, Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi.
  • Levitt, E.E. (1962): Lubin, B., Zuckerman, M., The Student Nurse, The College Woman and the Graduate Nurse: A Comparati and Study.
  • Lorber, J. (1983): Ecker, M.: Career Devlopment of Female and Male Physicians. Journal of Medical Education.
  • Moomaw, R.C.; Hayden, C.E. (1969): Personality Differences Among Comminity College Students, The Journal of College Student Personel.
  • Sheppard, C.; Bates, C.; Fracchia, J.; Merlis, S. (1974): Psychological Need Structures of Law Enforcement Officers, Psychological Reports.
  • Kaptan, S. (1993): Bilimsel Araştırma ve İstatistiksel Yöntemler, Ankara Bilim Yayınları.
  • Karasar, N. (1984): Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar İlkeler Teknikler, Ankara, Hacettepe-TAŞ Kitapçılık.
  • Balcı, A. (1995): Sosyal Bilimlerde Araştırma, Yöntem, Teknik ve İlkeler, Ankara, 72 TDFO Bilgisayar-Yayıncılık San. Tic. Ltd. Şti.
Toplam 10 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

A. Serin Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 23 Mart 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 2 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Serin, A. (2012). RESİM ÖĞRETMENLERİNİN, DERS DIŞI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. HAYEF Journal of Education, 2(2), 53-61.
AMA Serin A. RESİM ÖĞRETMENLERİNİN, DERS DIŞI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. HAYEF Journal of Education. Mart 2012;2(2):53-61.
Chicago Serin, A. “RESİM ÖĞRETMENLERİNİN, DERS DIŞI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. HAYEF Journal of Education 2, sy. 2 (Mart 2012): 53-61.
EndNote Serin A (01 Mart 2012) RESİM ÖĞRETMENLERİNİN, DERS DIŞI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. HAYEF Journal of Education 2 2 53–61.
IEEE A. Serin, “RESİM ÖĞRETMENLERİNİN, DERS DIŞI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”, HAYEF Journal of Education, c. 2, sy. 2, ss. 53–61, 2012.
ISNAD Serin, A. “RESİM ÖĞRETMENLERİNİN, DERS DIŞI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. HAYEF Journal of Education 2/2 (Mart 2012), 53-61.
JAMA Serin A. RESİM ÖĞRETMENLERİNİN, DERS DIŞI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. HAYEF Journal of Education. 2012;2:53–61.
MLA Serin, A. “RESİM ÖĞRETMENLERİNİN, DERS DIŞI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. HAYEF Journal of Education, c. 2, sy. 2, 2012, ss. 53-61.
Vancouver Serin A. RESİM ÖĞRETMENLERİNİN, DERS DIŞI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. HAYEF Journal of Education. 2012;2(2):53-61.