APA |
Batdal Karaduman, G. (2012). Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Uygulanan Farklılaştırılmış Matematik Eğitim Programları. HAYEF Journal of Education, 7(1), 1-12. |
|
AMA |
Batdal Karaduman G. Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Uygulanan Farklılaştırılmış Matematik Eğitim Programları. HAYEF Journal of Education. Mart 2012;7(1):1-12. |
|
Chicago |
Batdal Karaduman, Gülşah. “Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Uygulanan Farklılaştırılmış Matematik Eğitim Programları”. HAYEF Journal of Education 7, sy. 1 (Mart 2012): 1-12. |
|
EndNote |
Batdal Karaduman G (01 Mart 2012) Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Uygulanan Farklılaştırılmış Matematik Eğitim Programları. HAYEF Journal of Education 7 1 1–12. |
|
IEEE |
G. Batdal Karaduman, “Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Uygulanan Farklılaştırılmış Matematik Eğitim Programları”, HAYEF Journal of Education, c. 7, sy. 1, ss. 1–12, 2012. |
|
ISNAD |
Batdal Karaduman, Gülşah. “Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Uygulanan Farklılaştırılmış Matematik Eğitim Programları”. HAYEF Journal of Education 7/1 (Mart 2012), 1-12. |
|
JAMA |
Batdal Karaduman G. Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Uygulanan Farklılaştırılmış Matematik Eğitim Programları. HAYEF Journal of Education. 2012;7:1–12. |
|
MLA |
Batdal Karaduman, Gülşah. “Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Uygulanan Farklılaştırılmış Matematik Eğitim Programları”. HAYEF Journal of Education, c. 7, sy. 1, 2012, ss. 1-12. |
|
Vancouver |
Batdal Karaduman G. Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Uygulanan Farklılaştırılmış Matematik Eğitim Programları. HAYEF Journal of Education. 2012;7(1):1-12. |
|