Aksan , D. (1991). Türk Dili Edebiyatı-Dil Anlam Sözcük. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi.
Aksan , D. (1997). Anlambilim. Ankara: Engin Yayınevi.
Dilidüzgün, Ş. (2008). Türkçe Öğretiminde Metindilbilimsel Bağlamda Uygulamalı Bir Yaklaşım, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmamı ş Doktora Tezi, İstanbul.
Dilidüzgün, Ş. (2009a). İlköğretim Türkçe Derslerinde Öykülerin Anlamsal Büyük Yapılarını Algılama Sorunu ve Metindilbilimsel Çözü m Önerileri, Çeviribilim, Dilbilim ve Dil Eğitimi Araştırmaları, N. Kansu Yetkiner & D. Duma n (Ed.). ss. 413-430. İzmir: İzmir Ekonomi Üniversitesi Yayınları.
Dilidüzgün, Ş. (2009b). "Yapılandırmacı Yaklaşımla Hazırlanan İlköğretim Türkçe Öğretim Programı ve Ders Kitaplarında Metin-Odaklı Görevlerin Yeri", Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı 17, ss. 273¬ 289.
Güneş , F. (2008). Türkçe Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar. Türkçe Öğretimi Kongresi, Bildiriler ve Diğer Etkinlikler. İstanbul: Bahçeşehir Üniversitesi.
Hasan, R. (2006). Language and Literacy. Language and Literacy. R. Whittaker, M. O'Donnell and Anne McCabe (Ed.). London: Continuum.
İpşiroğlu, Z. (2001). Alımlama Boyutları ve Çeşitlemeleri. İstanbul: Papirüs Yayınevi.
MEB. (2005 a). İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu (1-5. Sınıflar), Ankara.
MEB. (2005 b). İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu (6, 7, 8. Sınıflar), Ankara.
T D K (2005), Türkçe Sözlük. Ankara: Türk Dil Kurumu.
Willis, J.(1996). A Framework for Task-Based Learning. Longman.
Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 a). İlköğretim Türkçe Ders Kitabı 6 Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 b). İlköğretim Türkçe Öğrenci Çalışma Kitabı 6.Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 c). İlköğretim Türkçe Öğretmen Kılavuz Kitabı 6. Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
Aksan , D. (1991). Türk Dili Edebiyatı-Dil Anlam Sözcük. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi.
Aksan , D. (1997). Anlambilim. Ankara: Engin Yayınevi.
Dilidüzgün, Ş. (2008). Türkçe Öğretiminde Metindilbilimsel Bağlamda Uygulamalı Bir Yaklaşım, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmamı ş Doktora Tezi, İstanbul.
Dilidüzgün, Ş. (2009a). İlköğretim Türkçe Derslerinde Öykülerin Anlamsal Büyük Yapılarını Algılama Sorunu ve Metindilbilimsel Çözü m Önerileri, Çeviribilim, Dilbilim ve Dil Eğitimi Araştırmaları, N. Kansu Yetkiner & D. Duma n (Ed.). ss. 413-430. İzmir: İzmir Ekonomi Üniversitesi Yayınları.
Dilidüzgün, Ş. (2009b). "Yapılandırmacı Yaklaşımla Hazırlanan İlköğretim Türkçe Öğretim Programı ve Ders Kitaplarında Metin-Odaklı Görevlerin Yeri", Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı 17, ss. 273¬ 289.
Güneş , F. (2008). Türkçe Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar. Türkçe Öğretimi Kongresi, Bildiriler ve Diğer Etkinlikler. İstanbul: Bahçeşehir Üniversitesi.
Hasan, R. (2006). Language and Literacy. Language and Literacy. R. Whittaker, M. O'Donnell and Anne McCabe (Ed.). London: Continuum.
İpşiroğlu, Z. (2001). Alımlama Boyutları ve Çeşitlemeleri. İstanbul: Papirüs Yayınevi.
MEB. (2005 a). İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu (1-5. Sınıflar), Ankara.
MEB. (2005 b). İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu (6, 7, 8. Sınıflar), Ankara.
T D K (2005), Türkçe Sözlük. Ankara: Türk Dil Kurumu.
Willis, J.(1996). A Framework for Task-Based Learning. Longman.
Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 a). İlköğretim Türkçe Ders Kitabı 6 Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 b). İlköğretim Türkçe Öğrenci Çalışma Kitabı 6.Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 c). İlköğretim Türkçe Öğretmen Kılavuz Kitabı 6. Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
Aksan , D. (1991). Türk Dili Edebiyatı-Dil Anlam Sözcük. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi.
Aksan , D. (1997). Anlambilim. Ankara: Engin Yayınevi.
Dilidüzgün, Ş. (2008). Türkçe Öğretiminde Metindilbilimsel Bağlamda Uygulamalı Bir Yaklaşım, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmamı ş Doktora Tezi, İstanbul.
Dilidüzgün, Ş. (2009a). İlköğretim Türkçe Derslerinde Öykülerin Anlamsal Büyük Yapılarını Algılama Sorunu ve Metindilbilimsel Çözü m Önerileri, Çeviribilim, Dilbilim ve Dil Eğitimi Araştırmaları, N. Kansu Yetkiner & D. Duma n (Ed.). ss. 413-430. İzmir: İzmir Ekonomi Üniversitesi Yayınları.
Dilidüzgün, Ş. (2009b). "Yapılandırmacı Yaklaşımla Hazırlanan İlköğretim Türkçe Öğretim Programı ve Ders Kitaplarında Metin-Odaklı Görevlerin Yeri", Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı 17, ss. 273¬ 289.
Güneş , F. (2008). Türkçe Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar. Türkçe Öğretimi Kongresi, Bildiriler ve Diğer Etkinlikler. İstanbul: Bahçeşehir Üniversitesi.
Hasan, R. (2006). Language and Literacy. Language and Literacy. R. Whittaker, M. O'Donnell and Anne McCabe (Ed.). London: Continuum.
İpşiroğlu, Z. (2001). Alımlama Boyutları ve Çeşitlemeleri. İstanbul: Papirüs Yayınevi.
MEB. (2005 a). İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu (1-5. Sınıflar), Ankara.
MEB. (2005 b). İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu (6, 7, 8. Sınıflar), Ankara.
T D K (2005), Türkçe Sözlük. Ankara: Türk Dil Kurumu.
Willis, J.(1996). A Framework for Task-Based Learning. Longman.
Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 a). İlköğretim Türkçe Ders Kitabı 6 Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 b). İlköğretim Türkçe Öğrenci Çalışma Kitabı 6.Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 c). İlköğretim Türkçe Öğretmen Kılavuz Kitabı 6. Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
Dilidüzgün, Ş. (2012). Türkçe Derslerinde Metin Etkinliklerinin Okuma-Anlama Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliği-Bir Öykü Örneği. HAYEF Journal of Education, 7(1), 13-30.
AMA
Dilidüzgün Ş. Türkçe Derslerinde Metin Etkinliklerinin Okuma-Anlama Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliği-Bir Öykü Örneği. HAYEF Journal of Education. Mart 2012;7(1):13-30.