BibTex RIS Kaynak Göster

Türkçe Derslerinde Metin Etkinliklerinin Okuma-Anlama Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliği-Bir Öykü Örneği

Yıl 2010, Cilt: 7 Sayı: 1, 13 - 30, 26.03.2012

Öz

Kaynakça

  • Aksan , D. (1991). Türk Dili Edebiyatı-Dil Anlam Sözcük. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi.
  • Aksan , D. (1997). Anlambilim. Ankara: Engin Yayınevi.
  • Dilidüzgün, Ş. (2008). Türkçe Öğretiminde Metindilbilimsel Bağlamda Uygulamalı Bir Yaklaşım, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmamı ş Doktora Tezi, İstanbul.
  • Dilidüzgün, Ş. (2009a). İlköğretim Türkçe Derslerinde Öykülerin Anlamsal Büyük Yapılarını Algılama Sorunu ve Metindilbilimsel Çözü m Önerileri, Çeviribilim, Dilbilim ve Dil Eğitimi Araştırmaları, N. Kansu Yetkiner & D. Duma n (Ed.). ss. 413-430. İzmir: İzmir Ekonomi Üniversitesi Yayınları.
  • Dilidüzgün, Ş. (2009b). "Yapılandırmacı Yaklaşımla Hazırlanan İlköğretim Türkçe Öğretim Programı ve Ders Kitaplarında Metin-Odaklı Görevlerin Yeri", Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı 17, ss. 273¬ 289.
  • Güneş , F. (2008). Türkçe Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar. Türkçe Öğretimi Kongresi, Bildiriler ve Diğer Etkinlikler. İstanbul: Bahçeşehir Üniversitesi.
  • Hasan, R. (2006). Language and Literacy. Language and Literacy. R. Whittaker, M. O'Donnell and Anne McCabe (Ed.). London: Continuum.
  • İpşiroğlu, Z. (2001). Alımlama Boyutları ve Çeşitlemeleri. İstanbul: Papirüs Yayınevi.
  • MEB. (2005 a). İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu (1-5. Sınıflar), Ankara.
  • MEB. (2005 b). İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu (6, 7, 8. Sınıflar), Ankara.
  • T D K (2005), Türkçe Sözlük. Ankara: Türk Dil Kurumu.
  • Willis, J.(1996). A Framework for Task-Based Learning. Longman.
  • Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 a). İlköğretim Türkçe Ders Kitabı 6 Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
  • Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 b). İlköğretim Türkçe Öğrenci Çalışma Kitabı 6.Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
  • Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 c). İlköğretim Türkçe Öğretmen Kılavuz Kitabı 6. Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
Yıl 2010, Cilt: 7 Sayı: 1, 13 - 30, 26.03.2012

Öz

Kaynakça

  • Aksan , D. (1991). Türk Dili Edebiyatı-Dil Anlam Sözcük. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi.
  • Aksan , D. (1997). Anlambilim. Ankara: Engin Yayınevi.
  • Dilidüzgün, Ş. (2008). Türkçe Öğretiminde Metindilbilimsel Bağlamda Uygulamalı Bir Yaklaşım, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmamı ş Doktora Tezi, İstanbul.
  • Dilidüzgün, Ş. (2009a). İlköğretim Türkçe Derslerinde Öykülerin Anlamsal Büyük Yapılarını Algılama Sorunu ve Metindilbilimsel Çözü m Önerileri, Çeviribilim, Dilbilim ve Dil Eğitimi Araştırmaları, N. Kansu Yetkiner & D. Duma n (Ed.). ss. 413-430. İzmir: İzmir Ekonomi Üniversitesi Yayınları.
  • Dilidüzgün, Ş. (2009b). "Yapılandırmacı Yaklaşımla Hazırlanan İlköğretim Türkçe Öğretim Programı ve Ders Kitaplarında Metin-Odaklı Görevlerin Yeri", Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı 17, ss. 273¬ 289.
  • Güneş , F. (2008). Türkçe Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar. Türkçe Öğretimi Kongresi, Bildiriler ve Diğer Etkinlikler. İstanbul: Bahçeşehir Üniversitesi.
  • Hasan, R. (2006). Language and Literacy. Language and Literacy. R. Whittaker, M. O'Donnell and Anne McCabe (Ed.). London: Continuum.
  • İpşiroğlu, Z. (2001). Alımlama Boyutları ve Çeşitlemeleri. İstanbul: Papirüs Yayınevi.
  • MEB. (2005 a). İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu (1-5. Sınıflar), Ankara.
  • MEB. (2005 b). İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu (6, 7, 8. Sınıflar), Ankara.
  • T D K (2005), Türkçe Sözlük. Ankara: Türk Dil Kurumu.
  • Willis, J.(1996). A Framework for Task-Based Learning. Longman.
  • Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 a). İlköğretim Türkçe Ders Kitabı 6 Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
  • Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 b). İlköğretim Türkçe Öğrenci Çalışma Kitabı 6.Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
  • Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 c). İlköğretim Türkçe Öğretmen Kılavuz Kitabı 6. Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
Yıl 2010, Cilt: 7 Sayı: 1, 13 - 30, 26.03.2012

Öz

Kaynakça

  • Aksan , D. (1991). Türk Dili Edebiyatı-Dil Anlam Sözcük. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi.
  • Aksan , D. (1997). Anlambilim. Ankara: Engin Yayınevi.
  • Dilidüzgün, Ş. (2008). Türkçe Öğretiminde Metindilbilimsel Bağlamda Uygulamalı Bir Yaklaşım, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmamı ş Doktora Tezi, İstanbul.
  • Dilidüzgün, Ş. (2009a). İlköğretim Türkçe Derslerinde Öykülerin Anlamsal Büyük Yapılarını Algılama Sorunu ve Metindilbilimsel Çözü m Önerileri, Çeviribilim, Dilbilim ve Dil Eğitimi Araştırmaları, N. Kansu Yetkiner & D. Duma n (Ed.). ss. 413-430. İzmir: İzmir Ekonomi Üniversitesi Yayınları.
  • Dilidüzgün, Ş. (2009b). "Yapılandırmacı Yaklaşımla Hazırlanan İlköğretim Türkçe Öğretim Programı ve Ders Kitaplarında Metin-Odaklı Görevlerin Yeri", Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı 17, ss. 273¬ 289.
  • Güneş , F. (2008). Türkçe Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar. Türkçe Öğretimi Kongresi, Bildiriler ve Diğer Etkinlikler. İstanbul: Bahçeşehir Üniversitesi.
  • Hasan, R. (2006). Language and Literacy. Language and Literacy. R. Whittaker, M. O'Donnell and Anne McCabe (Ed.). London: Continuum.
  • İpşiroğlu, Z. (2001). Alımlama Boyutları ve Çeşitlemeleri. İstanbul: Papirüs Yayınevi.
  • MEB. (2005 a). İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu (1-5. Sınıflar), Ankara.
  • MEB. (2005 b). İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu (6, 7, 8. Sınıflar), Ankara.
  • T D K (2005), Türkçe Sözlük. Ankara: Türk Dil Kurumu.
  • Willis, J.(1996). A Framework for Task-Based Learning. Longman.
  • Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 a). İlköğretim Türkçe Ders Kitabı 6 Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
  • Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 b). İlköğretim Türkçe Öğrenci Çalışma Kitabı 6.Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
  • Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 c). İlköğretim Türkçe Öğretmen Kılavuz Kitabı 6. Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
Toplam 15 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Şükran Dilidüzgün Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 26 Mart 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 7 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Dilidüzgün, Ş. (2012). Türkçe Derslerinde Metin Etkinliklerinin Okuma-Anlama Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliği-Bir Öykü Örneği. HAYEF Journal of Education, 7(1), 13-30.
AMA Dilidüzgün Ş. Türkçe Derslerinde Metin Etkinliklerinin Okuma-Anlama Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliği-Bir Öykü Örneği. HAYEF Journal of Education. Mart 2012;7(1):13-30.
Chicago Dilidüzgün, Şükran. “Türkçe Derslerinde Metin Etkinliklerinin Okuma-Anlama Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliği-Bir Öykü Örneği”. HAYEF Journal of Education 7, sy. 1 (Mart 2012): 13-30.
EndNote Dilidüzgün Ş (01 Mart 2012) Türkçe Derslerinde Metin Etkinliklerinin Okuma-Anlama Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliği-Bir Öykü Örneği. HAYEF Journal of Education 7 1 13–30.
IEEE Ş. Dilidüzgün, “Türkçe Derslerinde Metin Etkinliklerinin Okuma-Anlama Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliği-Bir Öykü Örneği”, HAYEF Journal of Education, c. 7, sy. 1, ss. 13–30, 2012.
ISNAD Dilidüzgün, Şükran. “Türkçe Derslerinde Metin Etkinliklerinin Okuma-Anlama Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliği-Bir Öykü Örneği”. HAYEF Journal of Education 7/1 (Mart 2012), 13-30.
JAMA Dilidüzgün Ş. Türkçe Derslerinde Metin Etkinliklerinin Okuma-Anlama Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliği-Bir Öykü Örneği. HAYEF Journal of Education. 2012;7:13–30.
MLA Dilidüzgün, Şükran. “Türkçe Derslerinde Metin Etkinliklerinin Okuma-Anlama Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliği-Bir Öykü Örneği”. HAYEF Journal of Education, c. 7, sy. 1, 2012, ss. 13-30.
Vancouver Dilidüzgün Ş. Türkçe Derslerinde Metin Etkinliklerinin Okuma-Anlama Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliği-Bir Öykü Örneği. HAYEF Journal of Education. 2012;7(1):13-30.