BibTex RIS Kaynak Göster

İlköğretim Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Biçimlerinin İncelenmesi

Yıl 2010, Cilt: 7 Sayı: 1, 63 - 79, 26.03.2012

Öz

Kaynakça

  • Brophy, J . (1987). On motivating students. East Lansing, MI: Michigan State University.
  • Brophy, J . (1987). On motivating students. East Lansing, MI: Michigan State University.
  • Budak, S. (2000). Psikoloji sözlüğü. Ankara: Bilim ve Sanat Yayınları.
  • Crump, C. A. (1995). Motivating students: A teacher's challenge. Paper presented at the Sooner Communication Conference, Norman, OK.
  • Çelik, V. (2002). Sınıf yönetimi. Ankara: Nobel Yayınevi.
  • Deniz, M., Avşaroğlu, S., Fidan, Ö. (2006). İngilizce öğretmenlerinin öğrencileri motive etme düzeylerinin incelenmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt 7; Sayı 11 . 01.10.2007 tarihinde http://web.inonu.edu.tr/~efdergi/arsiv/deniz.pdf adresinden alınmıştır.
  • Deniz, M., Avşaroğlu, S., Fidan, Ö. (2006). İngilizce öğretmenlerinin öğrencileri motive etme düzeylerinin incelenmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt 7; Sayı 11 . 01.10.2007 tarihinde http://web.inonu.edu.tr/~efdergi/arsiv/deniz.pdf adresinden alınmıştır.
  • Good , T. L. Ve Brophy, J . (1995). Contemporary educational psychology. New York: Longman.
  • Higbee, J . C. (1996). Ability, preparation, or motivation? Research and Teaching in Developmental Education, 13, 93-96.
  • Karasar, N. (1994). Bilimsel araştırma yöntemi: Kavramlar, ilkeler, teknikler. Ankara: 3 A Araştırma Eğitim Danışmanlık Ltd.
  • Kaya, A. (2007). Eğitim Psikolojisi. Ankara: Pegem A Yayıncılık.
  • Locke, E. A. (2000). Motivation, cognition and action: An analysis of studies of task goals and knowledge. Applied Psychology: An International Review, 49 (3), 408-429.
  • Lumsden, L. S. (1994). Student motivation to learn. ERIC Digest, 92.
  • Marshall, H. H. (1987). Motivational strategies of three fifth-grade teachers. The Elementary School Journal, 88, 133-150.
  • Maslow, A. H. (1987). Motivation and personality. New York: Harper & Row, Publishers, Inc.
  • McClelland, D.C. (1985). Human motivation. Cambridge: Cambridge University Press.
  • Midgley, C; Feldlaufer, H; Eccles, J . (1989). Change in teacher efficacy and student self -and task- related beliefs in mathematics during the transition to junior high school. Journal of Educational Psychology, 81 : 247-258. Morgan, C. T. (2004). Psikolojiye giriş. (Ed. S. Karataş). Ankara: Meteksan, 2004.
  • Reeve, J . (1997). Understanding motivation and emotion. (7th. Ed.) Fort Worth: Harcourt Brace College Pub.
  • Özbay, Y. (2004). Gelişim ve Öğrenme Psikolojisi (Kuram-AraştırmaUygulama). Ankara: Pege m A Yayıncılık.
  • Sünbül, A.M. , Kesici, Ş. ve Bozgeyikli, H. (2003). Öğretmenlerin psikolojik ihtiyaçları, öğrencileri motive ve kontrol etme düzeyleri. Konya: Selçuk Üniversitesi Araştırma Projesi.
  • Tollefson, N. (1988). Teacher attributions for student's low achievement: A validation of Cooper and Good's attributional categories. Paper presented at the Midwest Educational Research Association, Chicago, IL.
  • Ulusoy, A. (2002). Gelişim ve öğrenme. Ankara: Anı Yayıncılık.
  • Weiner, B. (1972). Theories of motivation: From mechanism to cognition. Chicago: Rand McNally College Pub. Co.
  • Wilkenson, B. H. (1992). The 7 laws of the learner. Sisters, OR: Multnomah Pres.
  • Willower, D. J . & Hoy, W. K. (1973). The school and pupil control ideology. University Park: Penn State Studies Monograph. No: 24.
  • Wlodkowski, R. J . (1986). Motivation and Teaching. Washington: National Education Association.
Yıl 2010, Cilt: 7 Sayı: 1, 63 - 79, 26.03.2012

Öz

Kaynakça

  • Brophy, J . (1987). On motivating students. East Lansing, MI: Michigan State University.
  • Brophy, J . (1987). On motivating students. East Lansing, MI: Michigan State University.
  • Budak, S. (2000). Psikoloji sözlüğü. Ankara: Bilim ve Sanat Yayınları.
  • Crump, C. A. (1995). Motivating students: A teacher's challenge. Paper presented at the Sooner Communication Conference, Norman, OK.
  • Çelik, V. (2002). Sınıf yönetimi. Ankara: Nobel Yayınevi.
  • Deniz, M., Avşaroğlu, S., Fidan, Ö. (2006). İngilizce öğretmenlerinin öğrencileri motive etme düzeylerinin incelenmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt 7; Sayı 11 . 01.10.2007 tarihinde http://web.inonu.edu.tr/~efdergi/arsiv/deniz.pdf adresinden alınmıştır.
  • Deniz, M., Avşaroğlu, S., Fidan, Ö. (2006). İngilizce öğretmenlerinin öğrencileri motive etme düzeylerinin incelenmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt 7; Sayı 11 . 01.10.2007 tarihinde http://web.inonu.edu.tr/~efdergi/arsiv/deniz.pdf adresinden alınmıştır.
  • Good , T. L. Ve Brophy, J . (1995). Contemporary educational psychology. New York: Longman.
  • Higbee, J . C. (1996). Ability, preparation, or motivation? Research and Teaching in Developmental Education, 13, 93-96.
  • Karasar, N. (1994). Bilimsel araştırma yöntemi: Kavramlar, ilkeler, teknikler. Ankara: 3 A Araştırma Eğitim Danışmanlık Ltd.
  • Kaya, A. (2007). Eğitim Psikolojisi. Ankara: Pegem A Yayıncılık.
  • Locke, E. A. (2000). Motivation, cognition and action: An analysis of studies of task goals and knowledge. Applied Psychology: An International Review, 49 (3), 408-429.
  • Lumsden, L. S. (1994). Student motivation to learn. ERIC Digest, 92.
  • Marshall, H. H. (1987). Motivational strategies of three fifth-grade teachers. The Elementary School Journal, 88, 133-150.
  • Maslow, A. H. (1987). Motivation and personality. New York: Harper & Row, Publishers, Inc.
  • McClelland, D.C. (1985). Human motivation. Cambridge: Cambridge University Press.
  • Midgley, C; Feldlaufer, H; Eccles, J . (1989). Change in teacher efficacy and student self -and task- related beliefs in mathematics during the transition to junior high school. Journal of Educational Psychology, 81 : 247-258. Morgan, C. T. (2004). Psikolojiye giriş. (Ed. S. Karataş). Ankara: Meteksan, 2004.
  • Reeve, J . (1997). Understanding motivation and emotion. (7th. Ed.) Fort Worth: Harcourt Brace College Pub.
  • Özbay, Y. (2004). Gelişim ve Öğrenme Psikolojisi (Kuram-AraştırmaUygulama). Ankara: Pege m A Yayıncılık.
  • Sünbül, A.M. , Kesici, Ş. ve Bozgeyikli, H. (2003). Öğretmenlerin psikolojik ihtiyaçları, öğrencileri motive ve kontrol etme düzeyleri. Konya: Selçuk Üniversitesi Araştırma Projesi.
  • Tollefson, N. (1988). Teacher attributions for student's low achievement: A validation of Cooper and Good's attributional categories. Paper presented at the Midwest Educational Research Association, Chicago, IL.
  • Ulusoy, A. (2002). Gelişim ve öğrenme. Ankara: Anı Yayıncılık.
  • Weiner, B. (1972). Theories of motivation: From mechanism to cognition. Chicago: Rand McNally College Pub. Co.
  • Wilkenson, B. H. (1992). The 7 laws of the learner. Sisters, OR: Multnomah Pres.
  • Willower, D. J . & Hoy, W. K. (1973). The school and pupil control ideology. University Park: Penn State Studies Monograph. No: 24.
  • Wlodkowski, R. J . (1986). Motivation and Teaching. Washington: National Education Association.
Toplam 26 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Serap Emir Bu kişi benim

Esra Kanlı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 26 Mart 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 7 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Emir, S., & Kanlı, E. (2012). İlköğretim Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Biçimlerinin İncelenmesi. HAYEF Journal of Education, 7(1), 63-79.
AMA Emir S, Kanlı E. İlköğretim Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Biçimlerinin İncelenmesi. HAYEF Journal of Education. Mart 2012;7(1):63-79.
Chicago Emir, Serap, ve Esra Kanlı. “İlköğretim Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Biçimlerinin İncelenmesi”. HAYEF Journal of Education 7, sy. 1 (Mart 2012): 63-79.
EndNote Emir S, Kanlı E (01 Mart 2012) İlköğretim Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Biçimlerinin İncelenmesi. HAYEF Journal of Education 7 1 63–79.
IEEE S. Emir ve E. Kanlı, “İlköğretim Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Biçimlerinin İncelenmesi”, HAYEF Journal of Education, c. 7, sy. 1, ss. 63–79, 2012.
ISNAD Emir, Serap - Kanlı, Esra. “İlköğretim Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Biçimlerinin İncelenmesi”. HAYEF Journal of Education 7/1 (Mart 2012), 63-79.
JAMA Emir S, Kanlı E. İlköğretim Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Biçimlerinin İncelenmesi. HAYEF Journal of Education. 2012;7:63–79.
MLA Emir, Serap ve Esra Kanlı. “İlköğretim Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Biçimlerinin İncelenmesi”. HAYEF Journal of Education, c. 7, sy. 1, 2012, ss. 63-79.
Vancouver Emir S, Kanlı E. İlköğretim Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Biçimlerinin İncelenmesi. HAYEF Journal of Education. 2012;7(1):63-79.