The aim of this study is to reveal the views of teachers on gain-based geography videos prepared under the research titled “Secondary School Geography Videos for Interactive Whiteboards Project". Study group consists of 131 geography teachers all of whom were selected by convenient sampling method. 18-item scale was applied as a means of data collection. By data analyzing, the two themes as the contribution of geography videos to teachers and students were discussed. By means of the contribution of geography videos to the teachers, teachers expressed their opinions that geography videosare beneficial from many perspectives. Teachers also stated the beneficiary of it for the students as well
Bu çalışmanın amacı “Etkileşimli Tahtalar İçin Orta Öğretim Coğrafya Ders İçeriği Hazırlama ve Konu Anlatımı Projesi” kapsamında hazırlanan kazanım tabanlı coğrafya videoları hakkındaki coğrafya öğretmenlerinin görüşlerini ortaya koymaktır. Çalışma grubunu oluşturan 131 coğrafya öğretmeni kişi elverişli örnekleme yöntemine göre seçilmiştir. Veri toplama aracı olarak 18 soruluk bir ölçek uygulanmıştır. Veriler incelenerek coğrafya videolarının öğretmen ve öğrencilere katkılarıyla ilgili belirlenen iki tema çerçevesinde tartışılmıştır. Coğrafya videolarının öğretmenlere olan katkılarıyla ilgili öğretmenler videoların pek çok açıdan yararlı olduğu görüşünü belirtmiştir. Öğretmenler aynı zamanda öğrenciler için de yararlı olduğunu ifade etmişlerdir.
e-içerik FATİH projesi coğrafya video eğitsel video etkileşimli beyaz tahta
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 4 Ocak 2015 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2014 Cilt: 11 Sayı: 2 |