Aydın, C. H. (2012). TÜRKİYE’DE İLETİŞİM UZMANLARININ EĞİTİM İLETİŞİMİNE YÖNELİK İLGİSİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal(23). https://doi.org/10.17064/iüifhd.63478
AMA
Aydın CH. TÜRKİYE’DE İLETİŞİM UZMANLARININ EĞİTİM İLETİŞİMİNE YÖNELİK İLGİSİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal. Ocak 2012;(23). doi:10.17064/iüifhd.63478
Chicago
Aydın, Cengiz Hakan. “TÜRKİYE’DE İLETİŞİM UZMANLARININ EĞİTİM İLETİŞİMİNE YÖNELİK İLGİSİ”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal, sy. 23 (Ocak 2012). https://doi.org/10.17064/iüifhd.63478.
EndNote
Aydın CH (01 Ocak 2012) TÜRKİYE’DE İLETİŞİM UZMANLARININ EĞİTİM İLETİŞİMİNE YÖNELİK İLGİSİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal 23
IEEE
C. H. Aydın, “TÜRKİYE’DE İLETİŞİM UZMANLARININ EĞİTİM İLETİŞİMİNE YÖNELİK İLGİSİ”, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal, sy. 23, Ocak 2012, doi: 10.17064/iüifhd.63478.
ISNAD
Aydın, Cengiz Hakan. “TÜRKİYE’DE İLETİŞİM UZMANLARININ EĞİTİM İLETİŞİMİNE YÖNELİK İLGİSİ”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal 23 (Ocak 2012). https://doi.org/10.17064/iüifhd.63478.
JAMA
Aydın CH. TÜRKİYE’DE İLETİŞİM UZMANLARININ EĞİTİM İLETİŞİMİNE YÖNELİK İLGİSİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal. 2012. doi:10.17064/iüifhd.63478.
MLA
Aydın, Cengiz Hakan. “TÜRKİYE’DE İLETİŞİM UZMANLARININ EĞİTİM İLETİŞİMİNE YÖNELİK İLGİSİ”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal, sy. 23, 2012, doi:10.17064/iüifhd.63478.
Vancouver
Aydın CH. TÜRKİYE’DE İLETİŞİM UZMANLARININ EĞİTİM İLETİŞİMİNE YÖNELİK İLGİSİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal. 2012(23).