Kihtir, A. (2012). EĞİTİM KAVRAMI VE AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM POLİTİKASININ GELİŞİM SÜRECİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal(16). https://doi.org/10.17064/iüifhd.19078
AMA
Kihtir A. EĞİTİM KAVRAMI VE AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM POLİTİKASININ GELİŞİM SÜRECİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal. Şubat 2012;(16). doi:10.17064/iüifhd.19078
Chicago
Kihtir, Arzu. “EĞİTİM KAVRAMI VE AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM POLİTİKASININ GELİŞİM SÜRECİ”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal, sy. 16 (Şubat 2012). https://doi.org/10.17064/iüifhd.19078.
EndNote
Kihtir A (01 Şubat 2012) EĞİTİM KAVRAMI VE AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM POLİTİKASININ GELİŞİM SÜRECİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal 16
IEEE
A. Kihtir, “EĞİTİM KAVRAMI VE AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM POLİTİKASININ GELİŞİM SÜRECİ”, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal, sy. 16, Şubat 2012, doi: 10.17064/iüifhd.19078.
ISNAD
Kihtir, Arzu. “EĞİTİM KAVRAMI VE AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM POLİTİKASININ GELİŞİM SÜRECİ”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal 16 (Şubat 2012). https://doi.org/10.17064/iüifhd.19078.
JAMA
Kihtir A. EĞİTİM KAVRAMI VE AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM POLİTİKASININ GELİŞİM SÜRECİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal. 2012. doi:10.17064/iüifhd.19078.
MLA
Kihtir, Arzu. “EĞİTİM KAVRAMI VE AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM POLİTİKASININ GELİŞİM SÜRECİ”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal, sy. 16, 2012, doi:10.17064/iüifhd.19078.
Vancouver
Kihtir A. EĞİTİM KAVRAMI VE AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM POLİTİKASININ GELİŞİM SÜRECİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal. 2012(16).