Dergimizin bu sayısında, yeni bir uygulamaya yer veriyoruz. Akademik dünya açısından karşılıklı bilgi, tartışma ve gelişim ortamı olan İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi’nde bu kez, iş dünyasının üst düzey yöneticilerinin ‘iletişim’ alanına ilişkin günün pratiklerinden ve kişisel deneyimlerinden hareketle dile getirdikleri görüşlerinin ifadesine de bir akademik ortam oluşturuyoruz. İletişim sektörünü ve profesyonellerini yakından tanıyan, onlarla çalışan ve iletişime hergeçen gün daha fazla ihtiyaç duyan iş dünyasının, iletişimin günlük uygulamalarına ilişkin değerlendirmeleri, değişen iletişim koşullarına ve ihtiyaçlarına ilişkin düşünceleri, bu alanda eğitim veren yükseköğretim kurumları açısından olduğu kadar, akademik anlamda yapılacak çalışmalardaki zenginleşme ve derinleşme için de önemli katkılar sağlayacaktır. Bu amaçla, 22 Nisan Salı günü İstanbul Üniversitesi’nden gerçekleştirilen ve yalnızca
Akademik kadronun katılımına açık tutulan oturumda, her biri farklı sektörden olmak üzere, Eczacıbaşı Yön. Kurulu Üyesi, Başkan Yrd. ve Türkiye Bilişim Vakfı Başkanı Faruk Eczacıbaşı, Deleoitte Türkiye CEO’su Hüseyin Gürer, CarrefourSA Genel Müdürü Mehmet T. Nane ve Volvo Group Trucks Türkiye Başkanı Mete Büyükakıncı’nın katılımı ile ‘Altyapıdan Üstyapıya İletişimin Geleceği’ temalı panel gerçekleştirilmiş, kaydedilen konuşmalar panel moderetörlüğünü de yapan editörümüz Prof. Dr. Ali Murat Vural tarafından, bilimsel çerçevede birer bağımsız makaleye dönüştürülmüştür.
In this issue of our journal, we give a place to a new implementation. This time in İstanbul University Faculty of Communication Journal, a mutual information, discussion and development environment in terms of the academic world, we are creating an academic environment for the opinions of senior managers of the business world relating to the ‘communication’ field, starting from their daily practices and personal experiences. The business world is closely acquainted with communications industry and its professionals, works with them and needs more communication each day. Its assessments and ideas relating to the daily practices, changing conditions and needs of communication will provide a significant contribution to enrichment and deepening of academic studies, as well as to higher education institutions in this field. For this purpose, ‘The Future of Communication from Base to Superstructure’ themed panel was held on April 22, 2014 in İstanbul University and only kept open to the participation of academic staff, with the participation of Board Member and Vice President of Eczacıbaşı and President of TBV Faruk Eczacıbaşı, Deleoitte CEO of Turkey Hüseyin Gürer, General Manager of CarrefourSA Mehmet T. Nane, President of Volvo Group Trucks Turkey Mete Büyükakıncı, each from different sectors. Recorded speeches has been transformed into independent articles in a scientific framework, by our journal’s editor and the moderator of the panel Prof. Dr. Ali Murat Vural.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 15 Haziran 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2014 Sayı: 46 |