| APA |
Kepçe Yönet, N. (2010). The Role Of Professionally Qualified Accountants In Corporate Sustainability Reporting. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, 21(65), 65-80.
|
|
| AMA |
Kepçe Yönet N. The Role Of Professionally Qualified Accountants In Corporate Sustainability Reporting. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. Ocak 2010;21(65):65-80.
|
|
| Chicago |
Kepçe Yönet, Nazlı. “The Role Of Professionally Qualified Accountants In Corporate Sustainability Reporting”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 21, sy. 65 (Ocak 2010): 65-80.
|
|
| EndNote |
Kepçe Yönet N (01 Ocak 2010) The Role Of Professionally Qualified Accountants In Corporate Sustainability Reporting. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 21 65 65–80.
|
|
| IEEE |
N. Kepçe Yönet, “The Role Of Professionally Qualified Accountants In Corporate Sustainability Reporting”, İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, c. 21, sy. 65, ss. 65–80, 2010.
|
|
| ISNAD |
Kepçe Yönet, Nazlı. “The Role Of Professionally Qualified Accountants In Corporate Sustainability Reporting”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 21/65 (Ocak2010), 65-80.
|
|
| JAMA |
Kepçe Yönet N. The Role Of Professionally Qualified Accountants In Corporate Sustainability Reporting. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. 2010;21:65–80.
|
|
| MLA |
Kepçe Yönet, Nazlı. “The Role Of Professionally Qualified Accountants In Corporate Sustainability Reporting”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, c. 21, sy. 65, 2010, ss. 65-80.
|
|
| Vancouver |
Kepçe Yönet N. The Role Of Professionally Qualified Accountants In Corporate Sustainability Reporting. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. 2010;21(65):65-80.
|
|