Çal mada, kurumsal kimli e ba l olarak olu an kurumsal imaj faktörleri ve mü teri
ba ll  faktörleri ele alnmaktadr. Kuramda, mü terilerin kurumsal imaj algsnn mü teri
ba ll  ile olan ili kisinden söz edilmektedir. Bununla birlikte, mü terilerin kurumsal
imaj algsnn mü teri ba ll  ile olan ili kileri/etkilerini ortaya koymay amaçlayan bir
ara trma yer almaktadr. Tur operatörlü ü sektöründe faaliyet gösteren i letmelerden
birinin Türkiye genelindeki tüm acentalarnda gerçekle tirilen ara trmada, mü terilerin
kurumsal imaj algsnn mü teri ba ll  ile olan ili kisi ortaya konulmaya çal lm tr.
Sonuçlar, mü terilerin kurumsal imaj algs ile mü teri ba ll  arasnda istatistiksel olarak
anlaml bir ili ki oldu unu göstermi tir. Bu ili kinin yan sra mü terilerin kurumsal imaj
algsnn mü teri ba ll  üzerinde istatistiksel olarak anlaml etkisi de oldu u
belirlenmi tir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | MAKALELER |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 2 Ocak 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2011 Cilt: 22 Sayı: 69 |