BibTex RIS Kaynak Göster

MÜŞTERİLERİN KURUMSAL İMAJ ALGISININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞI ÜZERİNDEK ETKİSİ: HİZMET SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA

Yıl 2011, Cilt: 22 Sayı: 69, 97 - 118, 02.01.2018

Öz

Çal mada, kurumsal kimli e ba l olarak olu an kurumsal imaj faktörleri ve mü teri
ba ll  faktörleri ele alnmaktadr. Kuramda, mü terilerin kurumsal imaj algsnn mü teri
ba ll  ile olan ili kisinden söz edilmektedir. Bununla birlikte, mü terilerin kurumsal
imaj algsnn mü teri ba ll  ile olan ili kileri/etkilerini ortaya koymay amaçlayan bir
ara trma yer almaktadr. Tur operatörlü ü sektöründe faaliyet gösteren i letmelerden
birinin Türkiye genelindeki tüm acentalarnda gerçekle tirilen ara trmada, mü terilerin
kurumsal imaj algsnn mü teri ba ll  ile olan ili kisi ortaya konulmaya çal lm tr.
Sonuçlar, mü terilerin kurumsal imaj algs ile mü teri ba ll  arasnda istatistiksel olarak
anlaml bir ili ki oldu unu göstermi tir. Bu ili kinin yan sra mü terilerin kurumsal imaj
algsnn mü teri ba ll  üzerinde istatistiksel olarak anlaml etkisi de oldu u
belirlenmi tir.

Yıl 2011, Cilt: 22 Sayı: 69, 97 - 118, 02.01.2018

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm MAKALELER
Yazarlar

Meral Dursun Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 2 Ocak 2018
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 22 Sayı: 69

Kaynak Göster

APA Dursun, M. (2018). MÜŞTERİLERİN KURUMSAL İMAJ ALGISININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞI ÜZERİNDEK ETKİSİ: HİZMET SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, 22(69), 97-118.
AMA Dursun M. MÜŞTERİLERİN KURUMSAL İMAJ ALGISININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞI ÜZERİNDEK ETKİSİ: HİZMET SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. Ocak 2018;22(69):97-118.
Chicago Dursun, Meral. “MÜŞTERİLERİN KURUMSAL İMAJ ALGISININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞI ÜZERİNDEK ETKİSİ: HİZMET SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 22, sy. 69 (Ocak 2018): 97-118.
EndNote Dursun M (01 Ocak 2018) MÜŞTERİLERİN KURUMSAL İMAJ ALGISININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞI ÜZERİNDEK ETKİSİ: HİZMET SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 22 69 97–118.
IEEE M. Dursun, “MÜŞTERİLERİN KURUMSAL İMAJ ALGISININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞI ÜZERİNDEK ETKİSİ: HİZMET SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA”, İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, c. 22, sy. 69, ss. 97–118, 2018.
ISNAD Dursun, Meral. “MÜŞTERİLERİN KURUMSAL İMAJ ALGISININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞI ÜZERİNDEK ETKİSİ: HİZMET SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 22/69 (Ocak 2018), 97-118.
JAMA Dursun M. MÜŞTERİLERİN KURUMSAL İMAJ ALGISININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞI ÜZERİNDEK ETKİSİ: HİZMET SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. 2018;22:97–118.
MLA Dursun, Meral. “MÜŞTERİLERİN KURUMSAL İMAJ ALGISININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞI ÜZERİNDEK ETKİSİ: HİZMET SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, c. 22, sy. 69, 2018, ss. 97-118.
Vancouver Dursun M. MÜŞTERİLERİN KURUMSAL İMAJ ALGISININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞI ÜZERİNDEK ETKİSİ: HİZMET SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. 2018;22(69):97-118.