MARKANIN ÜÇÜNCÜ KİŞİ TARAFINDAN REKLAM AMAÇLI KULLANILMASI VE VW-AUDI ÖRNEĞİ (İSVİÇRE FEDERAL MAHKEMESİNİN 30 OCAK 2002 TARİHLİ KARARI İLE DEĞERLENDİRMESİ)
Yıl 2002,
Cilt: 22 Sayı: 2, 1117 - 1136, 23.06.2011
Nomer, F. (2011). MARKANIN ÜÇÜNCÜ KİŞİ TARAFINDAN REKLAM AMAÇLI KULLANILMASI VE VW-AUDI ÖRNEĞİ (İSVİÇRE FEDERAL MAHKEMESİNİN 30 OCAK 2002 TARİHLİ KARARI İLE DEĞERLENDİRMESİ). Milletlerarası Hukuk Ve Milletlerarası Özel Hukuk Bülteni, 22(2), 1117-1136.
AMA
Nomer F. MARKANIN ÜÇÜNCÜ KİŞİ TARAFINDAN REKLAM AMAÇLI KULLANILMASI VE VW-AUDI ÖRNEĞİ (İSVİÇRE FEDERAL MAHKEMESİNİN 30 OCAK 2002 TARİHLİ KARARI İLE DEĞERLENDİRMESİ). Milletlerarası Hukuk ve Milletlerarası Özel Hukuk Bülteni. Haziran 2011;22(2):1117-1136.
Chicago
Nomer, Füsun. “MARKANIN ÜÇÜNCÜ KİŞİ TARAFINDAN REKLAM AMAÇLI KULLANILMASI VE VW-AUDI ÖRNEĞİ (İSVİÇRE FEDERAL MAHKEMESİNİN 30 OCAK 2002 TARİHLİ KARARI İLE DEĞERLENDİRMESİ)”. Milletlerarası Hukuk Ve Milletlerarası Özel Hukuk Bülteni 22, sy. 2 (Haziran 2011): 1117-36.
EndNote
Nomer F (01 Haziran 2011) MARKANIN ÜÇÜNCÜ KİŞİ TARAFINDAN REKLAM AMAÇLI KULLANILMASI VE VW-AUDI ÖRNEĞİ (İSVİÇRE FEDERAL MAHKEMESİNİN 30 OCAK 2002 TARİHLİ KARARI İLE DEĞERLENDİRMESİ). Milletlerarası Hukuk ve Milletlerarası Özel Hukuk Bülteni 22 2 1117–1136.
IEEE
F. Nomer, “MARKANIN ÜÇÜNCÜ KİŞİ TARAFINDAN REKLAM AMAÇLI KULLANILMASI VE VW-AUDI ÖRNEĞİ (İSVİÇRE FEDERAL MAHKEMESİNİN 30 OCAK 2002 TARİHLİ KARARI İLE DEĞERLENDİRMESİ)”, Milletlerarası Hukuk ve Milletlerarası Özel Hukuk Bülteni, c. 22, sy. 2, ss. 1117–1136, 2011.
ISNAD
Nomer, Füsun. “MARKANIN ÜÇÜNCÜ KİŞİ TARAFINDAN REKLAM AMAÇLI KULLANILMASI VE VW-AUDI ÖRNEĞİ (İSVİÇRE FEDERAL MAHKEMESİNİN 30 OCAK 2002 TARİHLİ KARARI İLE DEĞERLENDİRMESİ)”. Milletlerarası Hukuk ve Milletlerarası Özel Hukuk Bülteni 22/2 (Haziran 2011), 1117-1136.
JAMA
Nomer F. MARKANIN ÜÇÜNCÜ KİŞİ TARAFINDAN REKLAM AMAÇLI KULLANILMASI VE VW-AUDI ÖRNEĞİ (İSVİÇRE FEDERAL MAHKEMESİNİN 30 OCAK 2002 TARİHLİ KARARI İLE DEĞERLENDİRMESİ). Milletlerarası Hukuk ve Milletlerarası Özel Hukuk Bülteni. 2011;22:1117–1136.
MLA
Nomer, Füsun. “MARKANIN ÜÇÜNCÜ KİŞİ TARAFINDAN REKLAM AMAÇLI KULLANILMASI VE VW-AUDI ÖRNEĞİ (İSVİÇRE FEDERAL MAHKEMESİNİN 30 OCAK 2002 TARİHLİ KARARI İLE DEĞERLENDİRMESİ)”. Milletlerarası Hukuk Ve Milletlerarası Özel Hukuk Bülteni, c. 22, sy. 2, 2011, ss. 1117-36.
Vancouver
Nomer F. MARKANIN ÜÇÜNCÜ KİŞİ TARAFINDAN REKLAM AMAÇLI KULLANILMASI VE VW-AUDI ÖRNEĞİ (İSVİÇRE FEDERAL MAHKEMESİNİN 30 OCAK 2002 TARİHLİ KARARI İLE DEĞERLENDİRMESİ). Milletlerarası Hukuk ve Milletlerarası Özel Hukuk Bülteni. 2011;22(2):1117-36.