APA |
Noyan, H., & Sertel-berk, Ö. (2012). ERGENLERDE SOSYAL FOBİ, İÇE VE DIŞA DÖNÜK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ VE OKUL BAŞARI DURUMU. Studies in Psychology, 27, 31-50. |
|
AMA |
Noyan H, Sertel-berk Ö. ERGENLERDE SOSYAL FOBİ, İÇE VE DIŞA DÖNÜK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ VE OKUL BAŞARI DURUMU. Studies in Psychology. Şubat 2012;27:31-50. |
|
Chicago |
Noyan, Handan, ve Özlem Sertel-berk. “ERGENLERDE SOSYAL FOBİ, İÇE VE DIŞA DÖNÜK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ VE OKUL BAŞARI DURUMU”. Studies in Psychology 27, Şubat (Şubat 2012): 31-50. |
|
EndNote |
Noyan H, Sertel-berk Ö (01 Şubat 2012) ERGENLERDE SOSYAL FOBİ, İÇE VE DIŞA DÖNÜK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ VE OKUL BAŞARI DURUMU. Studies in Psychology 27 31–50. |
|
IEEE |
H. Noyan ve Ö. Sertel-berk, “ERGENLERDE SOSYAL FOBİ, İÇE VE DIŞA DÖNÜK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ VE OKUL BAŞARI DURUMU”, Studies in Psychology, c. 27, ss. 31–50, 2012. |
|
ISNAD |
Noyan, Handan - Sertel-berk, Özlem. “ERGENLERDE SOSYAL FOBİ, İÇE VE DIŞA DÖNÜK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ VE OKUL BAŞARI DURUMU”. Studies in Psychology 27 (Şubat 2012), 31-50. |
|
JAMA |
Noyan H, Sertel-berk Ö. ERGENLERDE SOSYAL FOBİ, İÇE VE DIŞA DÖNÜK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ VE OKUL BAŞARI DURUMU. Studies in Psychology. 2012;27:31–50. |
|
MLA |
Noyan, Handan ve Özlem Sertel-berk. “ERGENLERDE SOSYAL FOBİ, İÇE VE DIŞA DÖNÜK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ VE OKUL BAŞARI DURUMU”. Studies in Psychology, c. 27, 2012, ss. 31-50. |
|
Vancouver |
Noyan H, Sertel-berk Ö. ERGENLERDE SOSYAL FOBİ, İÇE VE DIŞA DÖNÜK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ VE OKUL BAŞARI DURUMU. Studies in Psychology. 2012;27:31-50. |
|