BibTex RIS Kaynak Göster

GÖRME ENGELLİ ÇOCUKLARIN BİLİŞSEL GELİŞİMLERİ VE 0-6 YAŞIN ÖNEMİ

Yıl 2001, Cilt: 22 , 47 - 79, 22.02.2012
Yıl 2001, Cilt: 22 , 47 - 79, 22.02.2012
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Hale Aksuna Ergenç Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 22 Şubat 2012
Gönderilme Tarihi 22 Şubat 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Cilt: 22

Kaynak Göster

APA Aksuna Ergenç, H. (2012). GÖRME ENGELLİ ÇOCUKLARIN BİLİŞSEL GELİŞİMLERİ VE 0-6 YAŞIN ÖNEMİ. Psikoloji Çalışmaları, 22, 47-79.
AMA Aksuna Ergenç H. GÖRME ENGELLİ ÇOCUKLARIN BİLİŞSEL GELİŞİMLERİ VE 0-6 YAŞIN ÖNEMİ. Psikoloji Çalışmaları. Şubat 2012;22:47-79.
Chicago Aksuna Ergenç, Hale. “GÖRME ENGELLİ ÇOCUKLARIN BİLİŞSEL GELİŞİMLERİ VE 0-6 YAŞIN ÖNEMİ”. Psikoloji Çalışmaları 22, Şubat (Şubat 2012): 47-79.
EndNote Aksuna Ergenç H (01 Şubat 2012) GÖRME ENGELLİ ÇOCUKLARIN BİLİŞSEL GELİŞİMLERİ VE 0-6 YAŞIN ÖNEMİ. Psikoloji Çalışmaları 22 47–79.
IEEE H. Aksuna Ergenç, “GÖRME ENGELLİ ÇOCUKLARIN BİLİŞSEL GELİŞİMLERİ VE 0-6 YAŞIN ÖNEMİ”, Psikoloji Çalışmaları, c. 22, ss. 47–79, 2012.
ISNAD Aksuna Ergenç, Hale. “GÖRME ENGELLİ ÇOCUKLARIN BİLİŞSEL GELİŞİMLERİ VE 0-6 YAŞIN ÖNEMİ”. Psikoloji Çalışmaları 22 (Şubat 2012), 47-79.
JAMA Aksuna Ergenç H. GÖRME ENGELLİ ÇOCUKLARIN BİLİŞSEL GELİŞİMLERİ VE 0-6 YAŞIN ÖNEMİ. Psikoloji Çalışmaları. 2012;22:47–79.
MLA Aksuna Ergenç, Hale. “GÖRME ENGELLİ ÇOCUKLARIN BİLİŞSEL GELİŞİMLERİ VE 0-6 YAŞIN ÖNEMİ”. Psikoloji Çalışmaları, c. 22, 2012, ss. 47-79.
Vancouver Aksuna Ergenç H. GÖRME ENGELLİ ÇOCUKLARIN BİLİŞSEL GELİŞİMLERİ VE 0-6 YAŞIN ÖNEMİ. Psikoloji Çalışmaları. 2012;22:47-79.

Psikoloji Çalışmaları / Studies In Psychology / ISSN- 1304-4680