Ünsal, P., & Aktaş, G. (2012). İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ. Psikoloji Çalışmaları, 21, 139-154.
AMA
Ünsal P, Aktaş G. İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ. Psikoloji Çalışmaları. Şubat 2012;21:139-154.
Chicago
Ünsal, Pınar, ve Gonca Aktaş. “İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ”. Psikoloji Çalışmaları 21, Şubat (Şubat 2012): 139-54.
EndNote
Ünsal P, Aktaş G (01 Şubat 2012) İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ. Psikoloji Çalışmaları 21 139–154.
IEEE
P. Ünsal ve G. Aktaş, “İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ”, Psikoloji Çalışmaları, c. 21, ss. 139–154, 2012.
ISNAD
Ünsal, Pınar - Aktaş, Gonca. “İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ”. Psikoloji Çalışmaları 21 (Şubat 2012), 139-154.
JAMA
Ünsal P, Aktaş G. İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ. Psikoloji Çalışmaları. 2012;21:139–154.
MLA
Ünsal, Pınar ve Gonca Aktaş. “İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ”. Psikoloji Çalışmaları, c. 21, 2012, ss. 139-54.
Vancouver
Ünsal P, Aktaş G. İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ. Psikoloji Çalışmaları. 2012;21:139-54.