Ünsal, P., & Aktaş, G. (2012). İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ. Studies in Psychology, 21, 139-154.
AMA
Ünsal P, Aktaş G. İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ. Studies in Psychology. Şubat 2012;21:139-154.
Chicago
Ünsal, Pınar, ve Gonca Aktaş. “İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ”. Studies in Psychology 21, Şubat (Şubat 2012): 139-54.
EndNote
Ünsal P, Aktaş G (01 Şubat 2012) İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ. Studies in Psychology 21 139–154.
IEEE
P. Ünsal ve G. Aktaş, “İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ”, Studies in Psychology, c. 21, ss. 139–154, 2012.
ISNAD
Ünsal, Pınar - Aktaş, Gonca. “İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ”. Studies in Psychology 21 (Şubat 2012), 139-154.
JAMA
Ünsal P, Aktaş G. İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ. Studies in Psychology. 2012;21:139–154.
MLA
Ünsal, Pınar ve Gonca Aktaş. “İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ”. Studies in Psychology, c. 21, 2012, ss. 139-54.
Vancouver
Ünsal P, Aktaş G. İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ. Studies in Psychology. 2012;21:139-54.