Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Okuma Güçlükleri ve Disleksi

Yıl 2014, Cilt: 34 Sayı: 1, 71 - 77, 09.07.2014

Öz

.

Kaynakça

  • Shaywitz S. (2003). Overcoming Dyslexia: A New and Complete Science-Based Program for Reading Problems at Any Level. New York: Knopf.
  • Tallal, P. (1980). Auditory temporal perception, phonics and reading disabilities in children. Brain and Language, 9,182-198.
  • Tallal, P., Miller, S., & Fitch, R. H. (1993). Neurobiological basis of speech: A case for the preeminence of temporal processing. In P. Tllal, A. M. Galaburda, R. R. Llinas, & C. von Euler, (eds.), Temporal information processing in the nervous system (Vol. 82, pp. 27-47). New York: Annals of the New York Academy of Sciences.
  • Stein, J.F. and Walsh, V. (1997) To see but not to read; the magnocellular theory of dyslexia. Trends in Neuroscience, 20, 147–152.
  • Stein, J.F. and Fowler, M.S. (1980) Visual dyslexia. British Orthoptic Journal, 37, 11–18.
  • Nicolson, R.I., Fawcett, A.J., Berry, E.L., Jenkins, I.H., Dean, P. and Brooks, D.J. (1999) Motor learning difficulties and abnormal cerebellar activation in dyslexic adults. The Lancet, 353, 43–47.
  • Shaywitz, B.A., Shaywitz, S.E., Blachman, B.A., Pugh, K.R., Fulbright, R.K., Skudlarski, P., et al. (2004). Development of left occipitotemporal systems for skilled reading in children after a phonologically-based intervention. Biological Psychiatry, 55, 926-933.

Okuma Güçlükleri ve Disleksi

Yıl 2014, Cilt: 34 Sayı: 1, 71 - 77, 09.07.2014

Öz

Kaynakça

  • Shaywitz S. (2003). Overcoming Dyslexia: A New and Complete Science-Based Program for Reading Problems at Any Level. New York: Knopf.
  • Tallal, P. (1980). Auditory temporal perception, phonics and reading disabilities in children. Brain and Language, 9,182-198.
  • Tallal, P., Miller, S., & Fitch, R. H. (1993). Neurobiological basis of speech: A case for the preeminence of temporal processing. In P. Tllal, A. M. Galaburda, R. R. Llinas, & C. von Euler, (eds.), Temporal information processing in the nervous system (Vol. 82, pp. 27-47). New York: Annals of the New York Academy of Sciences.
  • Stein, J.F. and Walsh, V. (1997) To see but not to read; the magnocellular theory of dyslexia. Trends in Neuroscience, 20, 147–152.
  • Stein, J.F. and Fowler, M.S. (1980) Visual dyslexia. British Orthoptic Journal, 37, 11–18.
  • Nicolson, R.I., Fawcett, A.J., Berry, E.L., Jenkins, I.H., Dean, P. and Brooks, D.J. (1999) Motor learning difficulties and abnormal cerebellar activation in dyslexic adults. The Lancet, 353, 43–47.
  • Shaywitz, B.A., Shaywitz, S.E., Blachman, B.A., Pugh, K.R., Fulbright, R.K., Skudlarski, P., et al. (2004). Development of left occipitotemporal systems for skilled reading in children after a phonologically-based intervention. Biological Psychiatry, 55, 926-933.
Toplam 7 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Seda Saraç

Yayımlanma Tarihi 9 Temmuz 2014
Gönderilme Tarihi 9 Temmuz 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2014 Cilt: 34 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Saraç, S. (2014). Okuma Güçlükleri ve Disleksi. Psikoloji Çalışmaları, 34(1), 71-77.
AMA Saraç S. Okuma Güçlükleri ve Disleksi. Psikoloji Çalışmaları. Haziran 2014;34(1):71-77.
Chicago Saraç, Seda. “Okuma Güçlükleri Ve Disleksi”. Psikoloji Çalışmaları 34, sy. 1 (Haziran 2014): 71-77.
EndNote Saraç S (01 Haziran 2014) Okuma Güçlükleri ve Disleksi. Psikoloji Çalışmaları 34 1 71–77.
IEEE S. Saraç, “Okuma Güçlükleri ve Disleksi”, Psikoloji Çalışmaları, c. 34, sy. 1, ss. 71–77, 2014.
ISNAD Saraç, Seda. “Okuma Güçlükleri Ve Disleksi”. Psikoloji Çalışmaları 34/1 (Haziran 2014), 71-77.
JAMA Saraç S. Okuma Güçlükleri ve Disleksi. Psikoloji Çalışmaları. 2014;34:71–77.
MLA Saraç, Seda. “Okuma Güçlükleri Ve Disleksi”. Psikoloji Çalışmaları, c. 34, sy. 1, 2014, ss. 71-77.
Vancouver Saraç S. Okuma Güçlükleri ve Disleksi. Psikoloji Çalışmaları. 2014;34(1):71-7.

Psikoloji Çalışmaları / Studies In Psychology / ISSN- 1304-4680