Bu çalışmada, siyaset ve pazarlama bilimlerinin kesişimi olarak tanımlanan siyasal pazarlama,
sunduğu yararlar ve olası zararları temelinde ele alınmaktadır. Bu bağlamda, çalışmanın amacı
siyasal pazarlamaya yönelik eleştirilerin ve potansiyel faydaların tasnifl enip irdelenerek, kavramın
teorik ve pratik düzlemlerde daha net anlaşılmasına katkı sağlamaktır. Sözü edilen amaca uygun
olarak çalışmada, literatür taraması ile elde edilen eleştiriler ve yararlar sınıfl andırılmakta, her bir
başlık karşıt görüşüne de yer verilmesine dikkat edilerek ele alınmaktadır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 14 Şubat 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2014 Sayı: 51 |