Süpermarketlerin sayısı giderek arttığı için rekabet koşulları daha zorlaşırken, her bir süpermarket
markası diğerlerinden farklılaşabilmek için nasıl bir konumlandırma stratejisine sahip olması
gerektiği konusunda çalışmaktadır. Süpermarketteki alışveriş deneyiminin anlaşılması şirketlere
daha etkin pazarlama stratejilerini hayata geçirme konusunda yol gösterici olabilmektedir. Ancak
süpermarketteki alışveriş deneyiminin iyileştirilmesi elzem olduğu kadar aynı zamanda zordur çünkü
satın alma kararını etkileyen bir çok faktör vardır. Tüm bu faktörler kadın ve erkekler açısından farklı
etkiler doğurabilmektedir. Keşfedici özellik taşıyan bu araştırmada 39 katılımcıyla, süpermarket
alışverişlerinden hemen sonra derinlemesine görüşmeler gerçekleştirilerek kadın ve erkeklerin
tutumları, davranışları arasındaki fark ve benzerlikler incelenmiştir.
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 27 Ekim 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2015 Sayı: 53 |