BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2001, Sayı: 23-24, 279 - 287, 28.12.2011

Öz

-

Dijital Markalar Yaratmak

Yıl 2001, Sayı: 23-24, 279 - 287, 28.12.2011

Öz

    

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Selim Yazıcı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 28 Aralık 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Sayı: 23-24

Kaynak Göster

APA Yazıcı, S. (2011). Dijital Markalar Yaratmak. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi(23-24), 279-287.
AMA Yazıcı S. Dijital Markalar Yaratmak. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. Aralık 2011;(23-24):279-287.
Chicago Yazıcı, Selim. “Dijital Markalar Yaratmak”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 23-24 (Aralık 2011): 279-87.
EndNote Yazıcı S (01 Aralık 2011) Dijital Markalar Yaratmak. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 23-24 279–287.
IEEE S. Yazıcı, “Dijital Markalar Yaratmak”, İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 23-24, ss. 279–287, Aralık 2011.
ISNAD Yazıcı, Selim. “Dijital Markalar Yaratmak”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 23-24 (Aralık 2011), 279-287.
JAMA Yazıcı S. Dijital Markalar Yaratmak. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2011;:279–287.
MLA Yazıcı, Selim. “Dijital Markalar Yaratmak”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 23-24, 2011, ss. 279-87.
Vancouver Yazıcı S. Dijital Markalar Yaratmak. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2011(23-24):279-87.