Loading [MathJax]/extensions/MathMenu.js
Yıl 2001,
Sayı: 23-24, 279 - 287, 28.12.2011
Selim Yazıcı
Dijital Markalar Yaratmak
Yıl 2001,
Sayı: 23-24, 279 - 287, 28.12.2011
Selim Yazıcı
Toplam 0 adet kaynakça vardır.
Kaynak Göster
APA |
Yazıcı, S. (2011). Dijital Markalar Yaratmak. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi(23-24), 279-287. |
|
AMA |
Yazıcı S. Dijital Markalar Yaratmak. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. Aralık 2011;(23-24):279-287. |
|
Chicago |
Yazıcı, Selim. “Dijital Markalar Yaratmak”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 23-24 (Aralık 2011): 279-87. |
|
EndNote |
Yazıcı S (01 Aralık 2011) Dijital Markalar Yaratmak. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 23-24 279–287. |
|
IEEE |
S. Yazıcı, “Dijital Markalar Yaratmak”, İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 23-24, ss. 279–287, Aralık 2011. |
|
ISNAD |
Yazıcı, Selim. “Dijital Markalar Yaratmak”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 23-24 (Aralık 2011), 279-287. |
|
JAMA |
Yazıcı S. Dijital Markalar Yaratmak. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2011;:279–287. |
|
MLA |
Yazıcı, Selim. “Dijital Markalar Yaratmak”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 23-24, 2011, ss. 279-87. |
|
Vancouver |
Yazıcı S. Dijital Markalar Yaratmak. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2011(23-24):279-87. |
|