Günümüz tüketicisi herhangi bir ürün veya hizmetin sadece ucuz olarak sunulmasıyla yetinmemektedir. Uygun fiyat yanında kalite, özgün tasanın ve gereksinimi optimum düzeyde karşılanması ve bu nitelikteki ürünlere çabuk ulaşılmasını beklemektedir.
Bu nedenle kuruluş yerinin seçimi, sözkonnsu beklentileri karşılamak açısından büyük Önem taşımaktadır.
Bu araştırmada ahşap endüstrisi içerisinde önemli bir yer tutan ve giderek orta ve büyük ölçekli işletmelere dönüşme eğiliminde olan mobilya sektöründe kuruluş yeri seçimi için örnek bir model oluşturulmuştur. Modelin çözümünde Analitik Hiyerarşi Prosesi uygulanmıştır.
Anahtar Kelimeler: Mobilya Sektörü, Kuruluş Yeri, Analitik Hiyerarşi Prosesi
ABSTRACT
Today's consumers arc not totally satisfied with produced or services solely offered at low prices. They also expect quality, original design and optimum need satisfaction, in addition to quick access to products having having those qualities.
In Ibis regard, choosing the right place for incorporation is of utmost importance for companies to meet the above-mentioned expectations.
in this study, an exemplary model is developed for choosing the place of incorporation in furniture industry, an important sub-industry within woodwork, and gradually involving more and more middle or huge-sized firms. The model is solved through analytical hierarchy process.
Keywords:Furniture Industry, Place of Incorporation, Analytical Hierarchy Process.
Bulanık hedef üçgensel üyelik fonksiyonları Chen yaklaşımı su kalitesi
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 2 Mayıs 2013 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2008 Sayı: 1 |