AMAÇ: Kısaca, EPP olarak ifade edilen, elektronik posta ile pazarlama; elektronik posta sisteminin diğer İnternet araçları ile bir bütün olarak yürütülen, müşterinin izni ve kontrolünde olan, işletme tarafından geri dönüşleri ölçülebilen ve aşamalardan meydana gelen bir pazarlama sürecidir. Alan araştırması* için likert ve semantik farklılıklar ölçeğinin kullanıldığı anket formu, deneklere gönderilmiş ve örneklem büyüklüğü için yeterli olan 3.032 adet geri dönüşüm sağlanmıştır. Hipotez testlerimizde, veri yapılarına uygun olarak, frekans dağılımları, ki-kare ve Anova analizleri ile Pearson korelasyon analizinden yararlanılmıştır.YÖNTEMLER: BULGULAR: SONUÇ
OBJECTIVE: E-mail Marketing (EPP) is a process, which consists of stages and performed under the control and permission of consumers, executed with integrated Internet tools, and produces measurable response rates. A questionnaire which mainly includes likert scale and semantic differences scale were utilized. The questionnaires were e-mailed to the sample elements and 3.032 replies received. In accordance with the data structure, frequencies, chi-square, Anova and Pearson correlation analyses were conducted as statistical analyses.METHODS: RESULTS: CONCLUSION
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İşletme |
Diğer ID | JA82RU94HM |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mayıs 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 |