Son yıllarda İnternet, işletmecilik ve sosyal hayatta radikal değişikliklerin
yaşanmasına neden olmuştur. Bugün, artık İnternet pazarlamanın önemli bir
iletişim aracıdır. İnternet’in yoğun yaygın olarak kullanılmaya başlanmasının en
önemli nedeni kullanım maliyetinin ucuz olmasıdır. Bu nedenle tüketiciler de
İnternet’i sıklıkla kullanmaktadır. Dolayısıyla pazarlama açısından da İnternet
son derece önemlidir. Bu çalışmada ise İnternet’te pazarlama faaliyetlerinde
tüketici satın alma karar süreci değerlendirilmiştir.
Internet caused a radical change in social and business life during recent years.
Today, internet is an important communication channel in the marketing. The
most important reason on starting to use the internet is that it has cheap cost of
usage. For this reason, consumers use the internet frequently. This is why the
internet is extremely important in terms of marketing. This study evaluated the
Internet marketing activities, consumer purchase decision process.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İşletme |
Diğer ID | JA65EJ66HG |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ekim 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 |