Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

İletilerek Yayılan E-Postalar Üzerine Pazarlama Literatürden Bazı Öneriler

Yıl 2011, , 15 - 26, 01.05.2011
https://doi.org/10.5505/iuyd.2011.55264

Öz

Bugün elektronik posta, basit bir iletişim aracından çok daha gelişmiş bir boyuta ulaşmıştır. Elektronik postanın viral pazarlama özelliği, bu duruma verilecek örneklerdendir. Bu çalışmada iletilerek bir virüs gibi yayılan elektronik postanın viral pazarlama özelliğine ait literatüre yer verilmiştir ve bu doğrultuda öneriler geliştirilmiştir. İşletmeler e-postayı bir pazarlama aracı olarak kullanırken son derece dikkatli olmalıdır. Aksi halde bu araç kendilerine bir problem olarak geri dönebilir. Çünkü e-postanın viral pazarla özelliği değerlendirilmesi gereken bir davranış modeline sahiptir. Yine bu davranış cinsiyete göre de farklılıklar göstermektedir.

E -mail transmission: Insights from marketing literature

Yıl 2011, , 15 - 26, 01.05.2011
https://doi.org/10.5505/iuyd.2011.55264

Öz

E-mail has become more sophisticated communication tool rather than fulfillinga basic communication needs. Viral marketing feature of e-mail is an example ofthis sophistication. This review focuses on viral marketing feature, which spreadslike a virus, of e-mails, and some recommendations have been developed in thisdirection. Firms should be careful when using e-mail as a marketing tool.Otherwise, this means come back to them as a problem. Because, viral marketingfeature of e-mail spread has a behavioral model to vary also by gender whichmust be examined.METHODS: RESULTS: CONCLUSION

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İşletme
Diğer ID JA55KC48HV
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Duygu Koçoğlu Bu kişi benim

Ahmet Bardakçı Bu kişi benim

Selçuk Burak Haşıloğlu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011

Kaynak Göster

APA Koçoğlu, D., Bardakçı, A., & Haşıloğlu, S. B. (2011). İletilerek Yayılan E-Postalar Üzerine Pazarlama Literatürden Bazı Öneriler. İnternet Uygulamaları Ve Yönetimi Dergisi, 2(1), 15-26. https://doi.org/10.5505/iuyd.2011.55264