OBJECTIVE: This study investigated the impacts of stratejic orientations on exportperformance. Research model posits that market, e-marketing, entrepreneurialand technology orientations have a possitive impact on export performance. Thefindings demonstrate that market and e-marketing orientations have partiallyeffects on export performance. The paper provides a better understanding onhow to improve export performance.METHODS: RESULTS: CONCLUSION
Market Orientation E-marketing Orientation Export Performance
AMAÇ: Bu çalışma ihracat performansı üzerine stratejik yönelimlerin etkisiniaraştırmaktadır. Araştırma modeli pazar, e-pazarlama, girişimcilik ve teknolojiyönelimlerinin ihracat performansı üzerinde pozitif etkisine sahip olduğunuvarsaymaktadır. Araştırma sonuçları pazar ve e-pazarlama yöneliminin ihracatperformansı üzerine kısmi etkiye sahip olduğunu göstermektedir. Çalışmaihracat performansının nasıl iyileştirilebileceği hususundaki bilgimizi arttırmayısağlayacaktır.YÖNTEMLER: BULGULAR: SONUÇ
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İşletme |
Diğer ID | JA55BF27FY |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ekim 2012 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2012 |