Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

İnternet Pazarlama Faaliyetlerinde Tüketici Satın Alma Karar Süreci

Yıl 2010, Cilt: 1 Sayı: 2, 29 - 39, 01.10.2010
https://doi.org/10.5505/iuyd.2010.58066

Öz

Son yıllarda İnternet, işletmecilik ve sosyal hayatta radikal değişikliklerin
yaşanmasına neden olmuştur. Bugün, artık İnternet pazarlamanın önemli bir
iletişim aracıdır. İnternet’in yoğun yaygın olarak kullanılmaya başlanmasının en
önemli nedeni kullanım maliyetinin ucuz olmasıdır. Bu nedenle tüketiciler de
İnternet’i sıklıkla kullanmaktadır. Dolayısıyla pazarlama açısından da İnternet
son derece önemlidir. Bu çalışmada ise İnternet’te pazarlama faaliyetlerinde
tüketici satın alma karar süreci değerlendirilmiştir.

Consumer purchase decision process on the internet marketing

Yıl 2010, Cilt: 1 Sayı: 2, 29 - 39, 01.10.2010
https://doi.org/10.5505/iuyd.2010.58066

Öz

Internet caused a radical change in social and business life during recent years.
Today, internet is an important communication channel in the marketing. The
most important reason on starting to use the internet is that it has cheap cost of
usage. For this reason, consumers use the internet frequently. This is why the
internet is extremely important in terms of marketing. This study evaluated the
Internet marketing activities, consumer purchase decision process.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İşletme
Diğer ID JA65EJ66HG
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Sami Ozan Özcan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ekim 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 1 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Özcan, S. O. (2010). İnternet Pazarlama Faaliyetlerinde Tüketici Satın Alma Karar Süreci. İnternet Uygulamaları Ve Yönetimi Dergisi, 1(2), 29-39. https://doi.org/10.5505/iuyd.2010.58066