Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

İNSAN KAYNAKLARI TEDARİKİNDE SOSYAL MEDYANIN ROLÜ

Yıl 2017, Cilt: 1 Sayı: 1, 53 - 63, 15.12.2017

Öz




Gelişen teknoloji ile birlikte
rekabetin arttığı koşullarda, insana dayalı yönetim tarzı daha çok önem
göstermektedir. Çalışanların her türlü ihtiyaçlarını, beklentilerini dikkate
alan ve bu ihtiyaçlara doğru sistemlerle yanıt veren, bunları adil bir şekilde
yöneten kurumlar bu rekabet koşulları dikkate alındığında daha yüksek itibar
görecekleri bilinmektedir.




Günümüze
baktığımızda teknoloji kullanıcıları tarafından vazgeçilmez olan sosyal medya,
geniş bir kitleye hitap ederek ve her kültürden bireyin işbirliği sağladığı bir
ortam haline gelmiştir. Bunun yanında sosyal medya kullanımına tepki gösteren
kesimler de yok sayılamaz. Sosyal medya bireylerin tamamen ya da kısmen
bilgilerine ulaşma imkanı sağladığı için ve bireylerin ilgisini çeken şeylerin
öğrenilmesine kaynak sağladığı için iş dünyası da sosyal medyadan faydalanarak
işlerinde birçok kolaylık sağlamıştır.




Kaynakça

  • KAYNAKÇA Bayraktaroğlu, S. (2008). İnsan Kaynakları Yönetimi. Sakarya: Sakarya Yayıncılık. Benli, M. (2014, Eylül 24). İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE İŞE ALIM SÜRECİNDE SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ: ÖRNEK BİR ÇALIŞMA. İstanbul: Maltepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. Çetin, C. (2013). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayıncılık. Demir, S. (2016). İnsan Kaynakları Yönetiminin Bir Fonksiyonu Olarak İş Sağlığı ve Güvenliği. Bursa. Deneçli, S. (2015). Markaların Sosyal Medya Yönetimi. İstanbul: Kriter Yayınevi. Ellison, N., & Boyd, D. (2004). Social Network Sites: Defınition, History and Scholarship. Journal of Computer-Mediated Communication, 13. Erdem, M. (2012). Sosyal Medya Araçlarının İşe Alım Süreçlerinde Uygulamaları. Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı. Ankara: Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. Kara, T., & Özgen, E. (2012). Sosyal Medya Akademi. İstanbul: Beta Yayıncılık. Kızıloğlu, S. (2012). İnsan Kaynakları Yönetiminde İşe Alım. İstanbul: Bahçeşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. Kuzutürk, B. (2016). İnsan Kaynakları Yönetimi Uygulamalarının Örgütsel Performansa Etkisi. İnsan Kaynakları Yönetimi Uygulamalarının Örgütsel Performansa Etkisi. Ankara: Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. Özdemir, S. (2014). SOSYAL MEDYANIN ÖRGÜT İÇİ İLETİŞİMDEKİ ROLÜ. Isparta: Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. Özdemirel, G. (2007). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Mediacat Kitapları. Özgen, H., & Yalçın, A. (2011). İnsan Kaynakları Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım. Adana: Nobel Kitabevi. Sabuncuoğlu, Z. (2012). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayıncılık. Uyargil, C., Adal, Z., Durak Ataay, İ., & Acar, A. C. (2008). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayıncılık. Vardarlıer, P. (2014, Temmuz 04). İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE SOSYAL MEDYANIN ROLÜ. SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ. İstanbul. Yalçın, M., & Özdemir Erel, G. (2014). İletişimci Gözüyle İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Kapital Medya Hizmetleri A.Ş. Yazar Dural, E. (2011, Haziran). İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE İŞE ALMA YÖNTEMLERİ: JAPONYA’DA İŞE ALMA YÖNTEMLERİ İLE TÜRKİYE’DE İŞE ALMA YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI. Yüksek Lisans Tezi. Sakarya: Sakarya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
Yıl 2017, Cilt: 1 Sayı: 1, 53 - 63, 15.12.2017

Öz

Kaynakça

  • KAYNAKÇA Bayraktaroğlu, S. (2008). İnsan Kaynakları Yönetimi. Sakarya: Sakarya Yayıncılık. Benli, M. (2014, Eylül 24). İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE İŞE ALIM SÜRECİNDE SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ: ÖRNEK BİR ÇALIŞMA. İstanbul: Maltepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. Çetin, C. (2013). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayıncılık. Demir, S. (2016). İnsan Kaynakları Yönetiminin Bir Fonksiyonu Olarak İş Sağlığı ve Güvenliği. Bursa. Deneçli, S. (2015). Markaların Sosyal Medya Yönetimi. İstanbul: Kriter Yayınevi. Ellison, N., & Boyd, D. (2004). Social Network Sites: Defınition, History and Scholarship. Journal of Computer-Mediated Communication, 13. Erdem, M. (2012). Sosyal Medya Araçlarının İşe Alım Süreçlerinde Uygulamaları. Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı. Ankara: Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. Kara, T., & Özgen, E. (2012). Sosyal Medya Akademi. İstanbul: Beta Yayıncılık. Kızıloğlu, S. (2012). İnsan Kaynakları Yönetiminde İşe Alım. İstanbul: Bahçeşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. Kuzutürk, B. (2016). İnsan Kaynakları Yönetimi Uygulamalarının Örgütsel Performansa Etkisi. İnsan Kaynakları Yönetimi Uygulamalarının Örgütsel Performansa Etkisi. Ankara: Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. Özdemir, S. (2014). SOSYAL MEDYANIN ÖRGÜT İÇİ İLETİŞİMDEKİ ROLÜ. Isparta: Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. Özdemirel, G. (2007). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Mediacat Kitapları. Özgen, H., & Yalçın, A. (2011). İnsan Kaynakları Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım. Adana: Nobel Kitabevi. Sabuncuoğlu, Z. (2012). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayıncılık. Uyargil, C., Adal, Z., Durak Ataay, İ., & Acar, A. C. (2008). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayıncılık. Vardarlıer, P. (2014, Temmuz 04). İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE SOSYAL MEDYANIN ROLÜ. SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ. İstanbul. Yalçın, M., & Özdemir Erel, G. (2014). İletişimci Gözüyle İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Kapital Medya Hizmetleri A.Ş. Yazar Dural, E. (2011, Haziran). İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE İŞE ALMA YÖNTEMLERİ: JAPONYA’DA İŞE ALMA YÖNTEMLERİ İLE TÜRKİYE’DE İŞE ALMA YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI. Yüksek Lisans Tezi. Sakarya: Sakarya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Konular İşletme
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Emel Erhan

Yayımlanma Tarihi 15 Aralık 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 2017 Cilt: 1 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Erhan, E. (2017). İNSAN KAYNAKLARI TEDARİKİNDE SOSYAL MEDYANIN ROLÜ. Ekonomi İşletme Ve Yönetim Dergisi, 1(1), 53-63.