| APA |
Kurtoğlu, A., Koç, H., & Aksu, B. (2014). Üretim pazarlama ve teknolojik gelişim açısından türkkiye ağaç malzeme işleme makineleri sanayii. Journal of the Faculty of Forestry Istanbul University, 51(1), 19-32. https://doi.org/10.17099/jffiu.00606
|
|
| AMA |
Kurtoğlu A, Koç H, Aksu B. Üretim pazarlama ve teknolojik gelişim açısından türkkiye ağaç malzeme işleme makineleri sanayii. J FAC FOR ISTANBUL U. Mayıs 2014;51(1):19-32. doi:10.17099/jffiu.00606
|
|
| Chicago |
Kurtoğlu, Ahmet, Hüseyin Koç, ve Baki Aksu. “Üretim pazarlama ve teknolojik gelişim açısından türkkiye ağaç malzeme işleme makineleri sanayii”. Journal of the Faculty of Forestry Istanbul University 51, sy. 1 (Mayıs 2014): 19-32. https://doi.org/10.17099/jffiu.00606.
|
|
| EndNote |
Kurtoğlu A, Koç H, Aksu B (01 Mayıs 2014) Üretim pazarlama ve teknolojik gelişim açısından türkkiye ağaç malzeme işleme makineleri sanayii. Journal of the Faculty of Forestry Istanbul University 51 1 19–32.
|
|
| IEEE |
A. Kurtoğlu, H. Koç, ve B. Aksu, “Üretim pazarlama ve teknolojik gelişim açısından türkkiye ağaç malzeme işleme makineleri sanayii”, J FAC FOR ISTANBUL U, c. 51, sy. 1, ss. 19–32, 2014, doi: 10.17099/jffiu.00606.
|
|
| ISNAD |
Kurtoğlu, Ahmet vd. “Üretim pazarlama ve teknolojik gelişim açısından türkkiye ağaç malzeme işleme makineleri sanayii”. Journal of the Faculty of Forestry Istanbul University 51/1 (Mayıs2014), 19-32. https://doi.org/10.17099/jffiu.00606.
|
|
| JAMA |
Kurtoğlu A, Koç H, Aksu B. Üretim pazarlama ve teknolojik gelişim açısından türkkiye ağaç malzeme işleme makineleri sanayii. J FAC FOR ISTANBUL U. 2014;51:19–32.
|
|
| MLA |
Kurtoğlu, Ahmet vd. “Üretim pazarlama ve teknolojik gelişim açısından türkkiye ağaç malzeme işleme makineleri sanayii”. Journal of the Faculty of Forestry Istanbul University, c. 51, sy. 1, 2014, ss. 19-32, doi:10.17099/jffiu.00606.
|
|
| Vancouver |
Kurtoğlu A, Koç H, Aksu B. Üretim pazarlama ve teknolojik gelişim açısından türkkiye ağaç malzeme işleme makineleri sanayii. J FAC FOR ISTANBUL U. 2014;51(1):19-32.
|
|