BibTex RIS Kaynak Göster

Zekatin Tüketime Etkisi

Yıl 2016, Cilt: 2 Sayı: 1, 133 - 158, 23.09.2016

Öz

Genellikle Zekat ibadetine müslüman toplumun fertleri arasında sosyal dayanışmayı sağlamaktan öte daha çok kulluk şuurunu arttırıcı dini bir vecibe olarak bakılmaktadır. Zekatın gerçek işlevselliğini ortaya koymayı konu edinen bu araştırmada tüketici talebinin artması ve yatırımlar üzerindeki teşvik ve etkileyiciği yönüyle zekatın ekonomik kalkınmadaki olumlu neticeleri üzerinde durulacaktır

Anahtar Kavramlar: Zekât, Tüketim, Yatırım

Yıl 2016, Cilt: 2 Sayı: 1, 133 - 158, 23.09.2016

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

Suhel Ahmad Fadel Hawamed

Yayımlanma Tarihi 23 Eylül 2016
Gönderilme Tarihi 23 Eylül 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016 Cilt: 2 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Hawamed, S. A. F. (2016). Zekatin Tüketime Etkisi. İslam Ekonomisi Ve Finansı Dergisi (İEFD), 2(1), 133-158.
İslam Ekonomisi ve Finansı Dergisi; ULAKBİM TR-DİZİN, İSAM (İslam Araştırmaları Merkezi), idealonline, Scientific Indexing Services (SIS), Google Scholar ve SOBIAD  tarafından taranmakta ve dizinlenmektedir. 
Creative Commons Lisansı
İslam Ekonomisi ve Finansı Dergisi'nde yayımlanan tüm makaleler Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Basımevi : Elma Basımevi
Yayıncı: İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, Halkalı Caddesi No:2 Küçükçekmece / İstanbul