BibTex RIS Kaynak Göster

İletişim Ve Dil: Yöntemler, Avrupa Dil Portföyü Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi

Yıl 2005, Cilt: 1 Sayı: 1, 81 - 88, 01.04.2005

Öz

With the beginning of globalization, countries have become interdependent politically, economically, and for military reasons. Rapid changes and developments in the world have made multilingualism more important, and countries, now, have more chance to know each other better. Turkey, which has a rich historical and cultural potential, has been organizing cultural cooperation programs with plenty of countries. Grand Student Project is one of those many programs This article deals with teaching of Turkish to foreigners from different view points and it is also emphasized that new trends are necessary for teaching languages.

İletişim Ve Dil: Yöntemler, Avrupa Dil Portföyü Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi

Yıl 2005, Cilt: 1 Sayı: 1, 81 - 88, 01.04.2005

Öz

Küreselleşme ile birlikte ülkeler, siyasî, sosyal, ekonomik ve askerî açıdan birbirlerinebağımlı hale gelmişlerdir. Dünyadaki hızlı değişim ve gelişmeler çok dilliliği gündemegetirmiş, ulusların birbirini daha yakından tanıma imkanı doğmuştur. Zengin bir tarih vekültür birikimine sahip Türkiye, pek çok ülke ile kültürel işbirliği programı uygulamaktadır.Büyük Öğrenci Projesi de bunlardan biridir. Bu makalede, Türkçenin yabancılara öğretilmesihususu farklı açılardan ele alınarak, dil öğretiminde yeni açılımlar yapılması gerekliliğianlatılmaya çalışılmıştır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Sefa Yüce

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 2005
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 1 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Yüce, S. (2005). İletişim Ve Dil: Yöntemler, Avrupa Dil Portföyü Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi. Journal of Language and Linguistic Studies, 1(1), 81-88.
AMA Yüce S. İletişim Ve Dil: Yöntemler, Avrupa Dil Portföyü Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi. Journal of Language and Linguistic Studies. Nisan 2005;1(1):81-88.
Chicago Yüce, Sefa. “İletişim Ve Dil: Yöntemler, Avrupa Dil Portföyü Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi”. Journal of Language and Linguistic Studies 1, sy. 1 (Nisan 2005): 81-88.
EndNote Yüce S (01 Nisan 2005) İletişim Ve Dil: Yöntemler, Avrupa Dil Portföyü Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi. Journal of Language and Linguistic Studies 1 1 81–88.
IEEE S. Yüce, “İletişim Ve Dil: Yöntemler, Avrupa Dil Portföyü Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi”, Journal of Language and Linguistic Studies, c. 1, sy. 1, ss. 81–88, 2005.
ISNAD Yüce, Sefa. “İletişim Ve Dil: Yöntemler, Avrupa Dil Portföyü Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi”. Journal of Language and Linguistic Studies 1/1 (Nisan 2005), 81-88.
JAMA Yüce S. İletişim Ve Dil: Yöntemler, Avrupa Dil Portföyü Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi. Journal of Language and Linguistic Studies. 2005;1:81–88.
MLA Yüce, Sefa. “İletişim Ve Dil: Yöntemler, Avrupa Dil Portföyü Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi”. Journal of Language and Linguistic Studies, c. 1, sy. 1, 2005, ss. 81-88.
Vancouver Yüce S. İletişim Ve Dil: Yöntemler, Avrupa Dil Portföyü Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi. Journal of Language and Linguistic Studies. 2005;1(1):81-8.