Dergi Kurulları

Baş Editör

Prof. Dr. Zeki Atıl BULUT Dokuz Eylül University
Tüketici Davranışı, Dijital Pazarlama

Alan Editörü

Doç. Dr. Ali Naci KARABULUT MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ, FETHİYE İŞLETME FAKÜLTESİ Türkiye
Pazarlama, Pazarlama İletişimi, Pazarlama Yönetimi
Doç. Dr. Adem TÜZEMEN TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ Türkiye
Çok Ölçütlü Karar Verme, İmalat Yönetimi, Üretim ve Hizmet Sistemleri, Üretimde Optimizasyon, Yeni Ürün Geliştirme
Dr. Arş. Gör. Hakan AŞAN DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Bilgi Sistemleri Organizasyonu ve Yönetimi, Yönetim Bilişim Sistemleri, Sosyal Medya Uygulamaları ve Analizi, İş Bilgi Sistemleri

Uluslararası Danışma Kurulu

Alok Kumar Rai, Banaras Hindu University, India

Arkadiusz Jurczuk, Bialystok University of Technology, Poland

Ayman Shehata Mohammed,
Assiut University, Egypt


Domagoj Cingula, Rrif College of Financial Management, Croatia

Rainer Haas, University of Natural Resources and Life Sciences, Austria

Elena Horská, Slovak University of Agriculture in Nitra, Slovakia

Harshaka Hettiarachchi, University of Kelaniya, Sri Lanka

Ilham Sentosa, University of Kuala Lumpur, Malaysia

Jiao Yongbing, Ningbo University of Technology, China

Marijan Cingula, University of Zagreb, Croatia

Massaud Moslehpour, Asia University, Taichung, Taiwan

Urszula Widelska, Bialystok University of Technology, Poland

Yasin Rofcanin, University of Bath, England

Zoran Mastilo, University of East Sarajevo, Bosnia and Herzegovina

Son Güncelleme Zamanı: 7.08.2024 12:37:33

                                                                Creative Commons Lisansı

Bu eser Creative Commons Atıf-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.