Yeni iletişim araçları hızla değişmekte ve bir kuruluşta, kuruluş stratejisine katkı sağlayan bir unsur olarak iletişimin rolünün giderek arttığı konusunda genel bir fikir birliği bulunmaktadır. Son yıllarda geleneksel araçlara yönelik yeni yaklaşımlar ve araçlar, halkla ilişkiler uygulayıcıları için kullanılır hale gelmiştir. Bu yeni iletişim araçları içerisinde World Wide Web, bir kuruluşun hedef kitlesiyle iletişim kurmasında en güçlü araçlardan birisi olmuştur. Bu çalışmada internet ve World Wide Web'in geleneksel iletişim araçlarından farkının ne olduğu, web sitelerinin kuruluş amaçları, içeriklerinin nasıl olduğu, halkla ilişkiler amaçları için web sitelerinden nasıl faydalanılabileceği ve kriz durumlarında web sitelerinden nasıl yararlanılabileceği gibi konular ele alınmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Derleme Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 12 Mayıs 2014 |
Gönderilme Tarihi | 12 Mayıs 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2001 Cilt: 2 Sayı: 1 |