BibTex RIS Kaynak Göster

KİTLE İLETİŞİM FORMU OLARAK REKLAMCILIK

Yıl 2002, Cilt: 2 Sayı: 2, 56 - 63, 12.05.2014

Öz

Reklamın satış mesajlarını ulaştıran bir sistem ve metod ise reklam planlamacısı etkin bir reklam geliştirmek için iletşim ve iletişim sistemleri hakkında bazı şeyleri bilmesi gerekmektedir.

Bu çalışmada, insanların bilgiyi (reklamı) işledikleri ve reklamın nasıl işlediği veya nasıl işlemesi gerektiği gibi iletişim genel formları açıklanmaya çalışılmıştır.

İletişimin temellerine bakış reklam planlamacısının, reklamın doğru satış mesajı ile doğru alıcıya doğru kanalla doğru zamanda nasıl planlanacağı hakkında daha sağlıklı fikir verebilir. Bunlara ek olarak kitle iletişim süreci tartışmaları nedeni ile reklam planlamacısı müşteri ve hedef kitlenin reklam mesajını nasıl aldıkları ve satın alma kararını verirken nasıl davrandıklarını bilmek zorundadır. 

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Derleme Makaleler
Yazarlar

Göksel Şimşek Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 12 Mayıs 2014
Gönderilme Tarihi 12 Mayıs 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Cilt: 2 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Şimşek, G. (2014). KİTLE İLETİŞİM FORMU OLARAK REKLAMCILIK. Selçuk İletişim, 2(2), 56-63. https://doi.org/10.18094/si.85497