Bütünleşik pazarlama iletişimi bileşenlerinden doğrudan pazarlamanın iletişim teknolojisindeki güncel tüm imkanları kullandığı internet reklamlarının önemi giderek artmaktadır. Tüm dünyada internet reklamlarının sayısında, ulaştıkları kişi miktarında ve bu reklamlarda uygulanan teknik-lerde hızlı bir değişim ve gelişim gözlenmektedir. İnternet reklamları özellikle kullanıla-bilecek teknikler yönünden, yer aldıkları reklam ortamının iletişim ve bilgi teknolojileri bileşenleri nede-niyle diğer medyaları kullanan reklamlardan farklılık göstermektedir. Bu reklam türünün etkinli-ği, kişiye özel bir nitelik taşımaları ve farklı sitelere yönlendirme gücü ile ilişkilidir. Şerit reklam, düğme reklam, sohbet ve içerik sitelerine yapılan sponsorlukla ilişkili reklam, itme reklam, ani olarak beliren reklam gibi teknolojik gelişim uzantılı tekniklerin kullanıldığı günümüz internet reklamlarının yakın gelecekte, özellikle cookie teknolojinin değişim ve gelişimi konusunda önemli ataklar yapması beklenmektedir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Derleme Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 19 Kasım 2013 |
Gönderilme Tarihi | 9 Aralık 2013 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2004 Cilt: 3 Sayı: 2 |