BibTex RIS Kaynak Göster

YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN REKLAM ÜZERİNE ETKİLERİ

Yıl 2004, Cilt: 3 Sayı: 2, 168 - 181, 19.11.2013

Öz

Sanayi Devrimi/Toplumu evresinden sonra bugün insanlığın girdiği döneme Enformasyon Devrimi/Toplumu denilmektedir. İçinde yaşadığımız çağı şekillendiren şey ise yeni iletişim teknolojileridir. Yeni iletişim teknolojileri de multimedya, etkileşimli TV ve internet gibi yeni medyaları yaratmıştır. 1990'ların başından itibaren internet, bilgisayar ve çoklu ortam uygulamalarını içeren bir tanımda kullanılan yeni medyalar kendini kanıtlama mücadelesine girmiştir. Her yeni medya reklamcılara kendi değerini ispatlamak zorunda kalmıştır. Özellikle internet, reklamcılık alanında,ticari web sayfalarının gündeme gelmesinin de etkisiyle kısa sürede basılı medya ve TV reklamlarıyla yarışabilecek düzeye gelmiştir. İşte reklamın ve reklamcılığın yeni medyalarla birlikte kazandığı bu yeni boyut, yeni uygulama biçimleri ve sektörün durumu bu çalışmanın asıl konusunu oluşturmuştur.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Derleme Makaleler
Yazarlar

Vesile Çakır Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 19 Kasım 2013
Gönderilme Tarihi 9 Aralık 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 3 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Çakır, V. (2013). YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN REKLAM ÜZERİNE ETKİLERİ. Selçuk İletişim, 3(2), 168-181. https://doi.org/10.18094/si.34313