BibTex RIS Kaynak Göster

İnternet Reklam Türlerinde Uygulayıcılardan Kaynaklanan Sorunlar ve Bir Sınıflandırma Önerisi

Yıl 2010, Cilt: 6 Sayı: 3, 147 - 166, 19.11.2013

Öz

İnternet tarihsel süreç içerisinde en hızlı gelişen iletişim aracıdır. Kısa süre içerisinde günlü hayatımızın bir parçası olmuş; e-posta göndermek, internette sörf yapmak, arama motorlarında kelime taratmak, sosyal ağ sitelerinde profil oluşturup arkadaş grubumuzu genişletmek, sanal mağazalardan gerçek alışverişler yapmak, günlük sıradan eylemlerimiz haline gelmiştir. İnternetin reklam açısından potansiyeli kısa sürede keşfedilmiş, 1994 yılında ilk banner reklamın yayınıyla internet reklamcılığının serüveni başlamıştır. İnternet ve internet reklamcılığının hızlı gelişimine paralel gelişim gösteremeyen mesleki örgütlenme ve standartlaşma sorunlarına, devamlı yenilenen internet reklam türlerinin çeşitliliği de eklenince; uygulayıcıların ve yayıncıların kendince standartlar belirlediği kaotik bir durum ortaya çıkmıştır. Bu araştırmada internet reklamları ile ilgili sorunlar ortaya konmakta, gelişmeler çerçevesinde konuyla ilgili güncel bir sınıflandırma önerisi sunulmaktadır.

 

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Derleme Makaleler
Yazarlar

Hasret Aktaş Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 19 Kasım 2013
Gönderilme Tarihi 4 Aralık 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 6 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Aktaş, H. (2013). İnternet Reklam Türlerinde Uygulayıcılardan Kaynaklanan Sorunlar ve Bir Sınıflandırma Önerisi. Selçuk İletişim, 6(3), 147-166. https://doi.org/10.18094/si.22025