Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

THE RELATİONSHİP BETWEEN INSTİTUTİONAL IMAGE AND SOCİAL MEDİA İN ORGANİZATİONS: CONCEPTUAL FRAMEWORK

Yıl 2023, Sayı: 4, 174 - 187, 25.10.2023

Öz

Technological developments bring significant changes in all areas of people's lives. In particular, social media, which is very effective today, and technological advances, which are also emphasized a lot today, affect many issues ranging from people's happiness to their consumption tendencies. Thanks to social media, information can flow rapidly and information can reach millions of people in a very short time. While this rapid flow of information can have many benefits for organizations, it can also have some disadvantages. Social media also plays an important role in the formation of corporate images of organizations. Although corporate image is all kinds of impressions about organizations, organizations can open up to the whole world market by using social media areas effectively and make a name for themselves and their activities. In this context, in this study, the effects of social media and social media on corporate image in organizations are tried to be explained conceptually and current studies on the relationship between social media and corporate image are included.

Kaynakça

  • Arendt, S., & Brettel, M. (2010). "Understanding the Influence of Corporate Social Responsibility On Corporate Identity, Image, And Firm Performance." Management Decision, 48(10): 1469-1492.
  • Aydınalp, G. I. (2013). "Sosyal Medyaya Halkla İlişkiler Perspektifinden Eleştirel Bir Bakış. Tasarım Sanat ve İletişim Türkiye Online Dergisi, 3(4): 2-37.
  • Baird, C., & Parasnis, G. (2011). "From Social Media To Social Customer Relationship Management". Strategy & Leadership, 39(5): 30-37.
  • Bal, M. (2012). "Çalışan Personelin Kurumsal İmaj Oluşumuna Etkisi". Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi , 2(1): 219-241.
  • Başlar, G. (2013). "Yeni Medyanın Gelişimi ve Dijitalleşen Kapitalizm." Akademik Bilişim Dergisi, 1-8.
  • Bel, B. R., Smirnov, V., & Wait, A. (2018)."Managing Change: Communication, Managerial Style and Change in Organizations." Economic Modelling (69): 1-12.
  • Berens, G., & Riel, C. (2004). "Corporate Associations in the Academic Literature: Three Main Streams of Thought in the Reputation Measurement Literature." Corporate Reputation Review, 7(2): 161-178.
  • Bhanot, S. (2012). "Use of Social Media By Companies To Reach Their Customers." SIES Journal of Management, 8(1): 47-55.
  • Brunskill , D. (2013). "Social Media, Social Avatars And The Psyche: is Facebook good for us?" The Royal Australian and New Zealand College of Psychiatrists, 21(6): 527-532.
  • Can, L., & Serhateri, A. (2016). "Sosyal Medya Reklamlarının Markaya Yönelik Tutuma Etkisi: Facebook Üzerinde Bir Uygulama." Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi, 2(3): 16-28.
  • Cheng, Y. (2018). "How Social Media Is Changing Crisis Communication Strategies: Evidence from the Updated Literature." Journal of Contingencies and Crisis Management(26): 58-68.
  • Çelebi, E. (2020). "Sosyal Medya İletişiminin Kurumsal İtibar Algısı Üzerindeki Rolü." Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (41): 108-118.
  • Çelik , A., & Yılmaz , E. V. (2017). "Üniversite Öğrencilerinin Soyal Meya Kullanımı Alışkanlıkları ve İnternet Üzerinden İş Başvurusuna Bakış Açılarının Etkileşimi: Selçuk Üniversitesi Beyşehir Ali Akkanat Kampüsü Örneği". G. K. Esra, & R. A. Wolff içinde, Yönetim ve Organizasyon Makaleleri (s. 147-164). Konya: Eğitim Yayınevi.
  • Diyadin, A., & Özdil, T. (2017). "Krizlerle Baş Etmede Sosyal Medyanın Yeri ve Önemi." Ege Akademik Bakış, 17(3): 407-418.
  • Earle, J., & Estrin, S. (2003). "Privatization, Competition, and Budget Constraints: Disciplining Enterprises in Russia". Economic Change and Restructuring, 36(1): 1-22.
  • Fidan, A. (2013). "Kişisel ve Kurumsal Açıdan İmaj Oluşturma, İmaj Yaratma ve İmaj Yenileme Süreçlerine İlişkin Tespitler ve Bireysel / Kurumsal İmaj Oluşturma ve İmaj Koruma Modeli Önerisi." Kent Kültürü ve Yönetimi Hakemli Elektronik Dergi , 6(3): 63-73.
  • Gemlik, N., & Sığrı, Ü. (2007)."Kurum İmaji Analizi ve Bir Belediye Üzerindeki Uygulamanın Değerlendirilmesi." İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2(11): 267-282.
  • Gioia, D., Hamilton, A., & Patvardhan, S. (2014). "Image is Everything Reflections on the Dominance of Image in Modern Organizational Life." Research in Organizational Behavior, 34: 129-154.
  • Hatch, J. M., & Schultz, M. (1997). "Relations Between Organizational Culture, Identity And İmage." European Journal of Marketing, 31(5/6): 356-365.
  • Hearn, G., Foth, M., & Gray, H. (2009)."Applications and Implementations of New Media in Corporate Communications An Action Research Approach." Corporate Communications: An International Journal, 14(1): 49-61.
  • Infante, A., & Mardikaningsih, R. (2022). "The Potential of Social Media as a Means of Online Business Promotion." Journal of Social Science Studies, 2(2): 45-49.
  • Janhonen, M., & Johanson, J. E. (2011). "Role of Knowledge Conversion and Social Networks in Team Performance." International Journal of Information Management, 31(3): 217-225.
  • Kadıbeşegil, S. (2012). Şimdi Stratejik İletişim Zamanı. İstanbul: Kapital Medya. Kahveci , S. (2021). "Kurumsal İmaj Ve İtibarda Uygulanan Stratejik İletişimin Sosyal Medyada Yansıması: Türk Hava Yolları." Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi, 4(2): 154-176.
  • Kara, A. S., & Kaya, S. (2023). "Yayın Çağından Sosyal Yayın Çağına: Risk Yönetiminde Bir Yapay Zekâ Modeli Önerisi." İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 22(46): 159-186.
  • Karatepe, S. (2008). "İtibar Yönetimi: Halkla İlişkilerde Güven Yaratma". Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 7(23): 77-97.
  • Kartal, A. K., & Algül, A. (2019). "Vakıf Ve Devlet Üniversitelerinin Kurumsal İmaj Bağlamında Twitter Paylaşımlarının İçerik Analizi." Yeni Medya Elektronik Dergi, 3(1): 57-70.
  • Kemp, S. (2019). "Dıgıtal 2022: Another Year Of Bumper Growth" Https://wearesocial.com/uk/blog/2022/01/digital-2022-another-year-of-bumper-growth-2/ Erişim Tarihi: 12.11.2022
  • Kissel, P., & Büttgen, M. (2015). "Using Social Media To Communicate Employer Brand İdentity: The İmpact On Corporate İmage And Employer Attractiveness." Journal of Brand Management, 22(9): 755-777.
  • Kuyucu, M. (2014). "Y Kuşağı Ve Facebook: Y Kuşağının Facebook Kullanım Alışkanlıkları Üzerine Bir İnceleme." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , 13(49): 55-83.
  • Lassen, D. S., & Brown, A. R. (2011). "Twitter: The Electoral Connection?." Social Science Computer Review, 29(4): 419-436.
  • Lenhart, A., Purcell, K., Smith, A., & Zickuhr, K. (2010). Social Media Mobile Internet Use Among Teens and Young Adults. Washington: Pew Internet American Life Project An İnitiative of the Pew Research Center.
  • Loureiro, S., & Lopes, J. (2019). "How Corporate Social Responsibility Initiatives in Social Media Affect Awareness and Customer Engagement." Journal of Promotion Management, 25(3): 419-438.
  • Miguéns, J., Baggio, R., & Costa, C. (2008). "Social Media and Tourism Destinations TripAdvisor Case Study." Advances in Tourism Research (Aveiro): 1-6.
  • Onat, F., & Alikılıç, Ö. A. (2008). "Sosyal Ağ Sitelerinin Reklam Ve Halkla İlişkiler Ortamları Olarak Değerlendirilmesi." Yaşar Üniversitesi Dergisi, 3(9): 1111-1143.
  • Öneren, M. (2013). "İmaj Yönetiminin Tv Dizi Seyircileri Üzerindeki Etkisi." KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 15(24): 75-85.
  • Özel, E. K. (2014). "Çalışanların Twıtter Kullanımının, Kurum İmajına Etkisi: Türkiye’de Bir Anket Çalışması." Yaşar Üniversitesi Dergisi, 9(35): 6138-6158.
  • Rana, M., & Arora, N. (2022). "How Does Social Media Advertising Persuade? An Investigation of the Moderation Effects of Corporate Reputation, Privacy Concerns and Intrusiveness." Journal of Global Marketing, 35(3): 248-267.
  • Sezgin, M., & Bulut, B. (2013). "Örgüt Kültürü ve Halkla İlişkiler." Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 3(2): 182-194.
  • Shirky, C. (2011). "The Political Power of Social Media: Technology, the Public Sphere, and Political Change." Foreign Affairs, 90(1): 28-41.
  • Sunaryo, W., Rubini, B., & Faruk, U. A. (2023). "The Role Of Social Media, Service Quality And Public Relation On Organization İmage." International Journal of Data and Network Science, 7: 405-410.
  • Şengöz, A., & Eroğlu, E. (2017). "Örgütlerde Sosyal Medya Kullanımı: Sosyal Medya Algıları, Amaçları Ve Kullanım Alışkanlıkları." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 5(1): 503-524.
  • Şişli , G., & Köse, S. (2013). "Kurum Kültürü ve Kurumsal İmaj İlişkisi: Devlet ve Vakıf Üniversiteleri Üzerine Bir Uygulama." Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 41: 165-193.
  • Thew, D. (2008). "LinkedIn—A user’s perspective." Business Information Review, 25(2): 87-90.
  • Tokatlı, M., Özbükerci, İ., Günay, N., & Vural, B. A. (2017). "Kurumsal İtibarın Sosyal Medya Üzerinden Aktarımı: Sektör Liderlerinin Twıtter Yönetimi Üzerine Bir Araştırma." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 5(1): 34-57.
  • Uluç, G., & Yarcı, A. (2017). "Sosyal Medya Kültürü." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (52): 88-102.
  • Voigt, K. I., & Ernst, M. (2010). "Use of Web 2.0 Applications İn Product Development: An Empirical Study Of The Potential For Knowledge Creation And Exchange İn Research And Development." International Journal of Engineering, Science and Technology, 2(9): 54-68.
  • Vural, B. A. (2016). Kurum Kültürü. İstanbul: İletişim Yayınları.
  • Vural, B. A., & Bat, M. (2015). Teoriden Pratiğe Kurumsal İletişim . İstanbul: İletişim Yayınları.
  • Zinderen, İ. E. (2020). "Yeni Medya Ekolojisi Ekseninde YouTube: Türkiye örneği." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 24(1): 215-232.

ÖRGÜTLERDE KURUMSAL İMAJ VE SOSYAL MEDYA İLİŞKİSİ: KAVRAMSAL ÇERÇEVE

Yıl 2023, Sayı: 4, 174 - 187, 25.10.2023

Öz

Teknolojik gelişmeler insanların hayatlarının tüm alanlarında önemli değişiklikler getirmektedir. Özellikle günümüzde çok etkin olan sosyal medya ve yine günümüzde üzerinde çokça durulan teknolojik ilerlemeler insanların mutluluk duydukları konulardan, tüketim eğilimlerine kadar birçok konuyu etkisi altına almaktadır. Sosyal medya sayesinde hızlı bir şekilde bilgi akışı sağlanarak, bir bilgi milyonlarca insana çok kısa zamanda ulaşabilmektedir. Bu hızlı bilgi akışının örgütler açısından birçok faydası olabileceği gibi bazı dezavantajları da olabilmektedir. Sosyal medya, aynı zamanda örgütlerin kurumsal imajlarının oluşmasında önemli rol oynamaktadır. Kurumsal imaj, örgütlerle ile ilgili her türlü izlenimin tamamı olmakla birlikte, örgütler sosyal medya alanlarını etkin kullanarak tüm dünya pazarına açılım yapabilir, yapmış olduğu faaliyetlerinden ve adından söz ettirebilirler. Bu bağlamda çalışmada, sosyal medya ve sosyal medyanın örgütlerde kurumsal imajı üzerine etkisi kavramsal olarak açıklanmaya çalışılarak, sosyal medya ve kurumsal imaj ilişkisi hakkında yapılmış güncel çalışmalara yer verilmektedir.

Kaynakça

  • Arendt, S., & Brettel, M. (2010). "Understanding the Influence of Corporate Social Responsibility On Corporate Identity, Image, And Firm Performance." Management Decision, 48(10): 1469-1492.
  • Aydınalp, G. I. (2013). "Sosyal Medyaya Halkla İlişkiler Perspektifinden Eleştirel Bir Bakış. Tasarım Sanat ve İletişim Türkiye Online Dergisi, 3(4): 2-37.
  • Baird, C., & Parasnis, G. (2011). "From Social Media To Social Customer Relationship Management". Strategy & Leadership, 39(5): 30-37.
  • Bal, M. (2012). "Çalışan Personelin Kurumsal İmaj Oluşumuna Etkisi". Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi , 2(1): 219-241.
  • Başlar, G. (2013). "Yeni Medyanın Gelişimi ve Dijitalleşen Kapitalizm." Akademik Bilişim Dergisi, 1-8.
  • Bel, B. R., Smirnov, V., & Wait, A. (2018)."Managing Change: Communication, Managerial Style and Change in Organizations." Economic Modelling (69): 1-12.
  • Berens, G., & Riel, C. (2004). "Corporate Associations in the Academic Literature: Three Main Streams of Thought in the Reputation Measurement Literature." Corporate Reputation Review, 7(2): 161-178.
  • Bhanot, S. (2012). "Use of Social Media By Companies To Reach Their Customers." SIES Journal of Management, 8(1): 47-55.
  • Brunskill , D. (2013). "Social Media, Social Avatars And The Psyche: is Facebook good for us?" The Royal Australian and New Zealand College of Psychiatrists, 21(6): 527-532.
  • Can, L., & Serhateri, A. (2016). "Sosyal Medya Reklamlarının Markaya Yönelik Tutuma Etkisi: Facebook Üzerinde Bir Uygulama." Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi, 2(3): 16-28.
  • Cheng, Y. (2018). "How Social Media Is Changing Crisis Communication Strategies: Evidence from the Updated Literature." Journal of Contingencies and Crisis Management(26): 58-68.
  • Çelebi, E. (2020). "Sosyal Medya İletişiminin Kurumsal İtibar Algısı Üzerindeki Rolü." Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (41): 108-118.
  • Çelik , A., & Yılmaz , E. V. (2017). "Üniversite Öğrencilerinin Soyal Meya Kullanımı Alışkanlıkları ve İnternet Üzerinden İş Başvurusuna Bakış Açılarının Etkileşimi: Selçuk Üniversitesi Beyşehir Ali Akkanat Kampüsü Örneği". G. K. Esra, & R. A. Wolff içinde, Yönetim ve Organizasyon Makaleleri (s. 147-164). Konya: Eğitim Yayınevi.
  • Diyadin, A., & Özdil, T. (2017). "Krizlerle Baş Etmede Sosyal Medyanın Yeri ve Önemi." Ege Akademik Bakış, 17(3): 407-418.
  • Earle, J., & Estrin, S. (2003). "Privatization, Competition, and Budget Constraints: Disciplining Enterprises in Russia". Economic Change and Restructuring, 36(1): 1-22.
  • Fidan, A. (2013). "Kişisel ve Kurumsal Açıdan İmaj Oluşturma, İmaj Yaratma ve İmaj Yenileme Süreçlerine İlişkin Tespitler ve Bireysel / Kurumsal İmaj Oluşturma ve İmaj Koruma Modeli Önerisi." Kent Kültürü ve Yönetimi Hakemli Elektronik Dergi , 6(3): 63-73.
  • Gemlik, N., & Sığrı, Ü. (2007)."Kurum İmaji Analizi ve Bir Belediye Üzerindeki Uygulamanın Değerlendirilmesi." İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2(11): 267-282.
  • Gioia, D., Hamilton, A., & Patvardhan, S. (2014). "Image is Everything Reflections on the Dominance of Image in Modern Organizational Life." Research in Organizational Behavior, 34: 129-154.
  • Hatch, J. M., & Schultz, M. (1997). "Relations Between Organizational Culture, Identity And İmage." European Journal of Marketing, 31(5/6): 356-365.
  • Hearn, G., Foth, M., & Gray, H. (2009)."Applications and Implementations of New Media in Corporate Communications An Action Research Approach." Corporate Communications: An International Journal, 14(1): 49-61.
  • Infante, A., & Mardikaningsih, R. (2022). "The Potential of Social Media as a Means of Online Business Promotion." Journal of Social Science Studies, 2(2): 45-49.
  • Janhonen, M., & Johanson, J. E. (2011). "Role of Knowledge Conversion and Social Networks in Team Performance." International Journal of Information Management, 31(3): 217-225.
  • Kadıbeşegil, S. (2012). Şimdi Stratejik İletişim Zamanı. İstanbul: Kapital Medya. Kahveci , S. (2021). "Kurumsal İmaj Ve İtibarda Uygulanan Stratejik İletişimin Sosyal Medyada Yansıması: Türk Hava Yolları." Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi, 4(2): 154-176.
  • Kara, A. S., & Kaya, S. (2023). "Yayın Çağından Sosyal Yayın Çağına: Risk Yönetiminde Bir Yapay Zekâ Modeli Önerisi." İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 22(46): 159-186.
  • Karatepe, S. (2008). "İtibar Yönetimi: Halkla İlişkilerde Güven Yaratma". Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 7(23): 77-97.
  • Kartal, A. K., & Algül, A. (2019). "Vakıf Ve Devlet Üniversitelerinin Kurumsal İmaj Bağlamında Twitter Paylaşımlarının İçerik Analizi." Yeni Medya Elektronik Dergi, 3(1): 57-70.
  • Kemp, S. (2019). "Dıgıtal 2022: Another Year Of Bumper Growth" Https://wearesocial.com/uk/blog/2022/01/digital-2022-another-year-of-bumper-growth-2/ Erişim Tarihi: 12.11.2022
  • Kissel, P., & Büttgen, M. (2015). "Using Social Media To Communicate Employer Brand İdentity: The İmpact On Corporate İmage And Employer Attractiveness." Journal of Brand Management, 22(9): 755-777.
  • Kuyucu, M. (2014). "Y Kuşağı Ve Facebook: Y Kuşağının Facebook Kullanım Alışkanlıkları Üzerine Bir İnceleme." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , 13(49): 55-83.
  • Lassen, D. S., & Brown, A. R. (2011). "Twitter: The Electoral Connection?." Social Science Computer Review, 29(4): 419-436.
  • Lenhart, A., Purcell, K., Smith, A., & Zickuhr, K. (2010). Social Media Mobile Internet Use Among Teens and Young Adults. Washington: Pew Internet American Life Project An İnitiative of the Pew Research Center.
  • Loureiro, S., & Lopes, J. (2019). "How Corporate Social Responsibility Initiatives in Social Media Affect Awareness and Customer Engagement." Journal of Promotion Management, 25(3): 419-438.
  • Miguéns, J., Baggio, R., & Costa, C. (2008). "Social Media and Tourism Destinations TripAdvisor Case Study." Advances in Tourism Research (Aveiro): 1-6.
  • Onat, F., & Alikılıç, Ö. A. (2008). "Sosyal Ağ Sitelerinin Reklam Ve Halkla İlişkiler Ortamları Olarak Değerlendirilmesi." Yaşar Üniversitesi Dergisi, 3(9): 1111-1143.
  • Öneren, M. (2013). "İmaj Yönetiminin Tv Dizi Seyircileri Üzerindeki Etkisi." KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 15(24): 75-85.
  • Özel, E. K. (2014). "Çalışanların Twıtter Kullanımının, Kurum İmajına Etkisi: Türkiye’de Bir Anket Çalışması." Yaşar Üniversitesi Dergisi, 9(35): 6138-6158.
  • Rana, M., & Arora, N. (2022). "How Does Social Media Advertising Persuade? An Investigation of the Moderation Effects of Corporate Reputation, Privacy Concerns and Intrusiveness." Journal of Global Marketing, 35(3): 248-267.
  • Sezgin, M., & Bulut, B. (2013). "Örgüt Kültürü ve Halkla İlişkiler." Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 3(2): 182-194.
  • Shirky, C. (2011). "The Political Power of Social Media: Technology, the Public Sphere, and Political Change." Foreign Affairs, 90(1): 28-41.
  • Sunaryo, W., Rubini, B., & Faruk, U. A. (2023). "The Role Of Social Media, Service Quality And Public Relation On Organization İmage." International Journal of Data and Network Science, 7: 405-410.
  • Şengöz, A., & Eroğlu, E. (2017). "Örgütlerde Sosyal Medya Kullanımı: Sosyal Medya Algıları, Amaçları Ve Kullanım Alışkanlıkları." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 5(1): 503-524.
  • Şişli , G., & Köse, S. (2013). "Kurum Kültürü ve Kurumsal İmaj İlişkisi: Devlet ve Vakıf Üniversiteleri Üzerine Bir Uygulama." Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 41: 165-193.
  • Thew, D. (2008). "LinkedIn—A user’s perspective." Business Information Review, 25(2): 87-90.
  • Tokatlı, M., Özbükerci, İ., Günay, N., & Vural, B. A. (2017). "Kurumsal İtibarın Sosyal Medya Üzerinden Aktarımı: Sektör Liderlerinin Twıtter Yönetimi Üzerine Bir Araştırma." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 5(1): 34-57.
  • Uluç, G., & Yarcı, A. (2017). "Sosyal Medya Kültürü." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (52): 88-102.
  • Voigt, K. I., & Ernst, M. (2010). "Use of Web 2.0 Applications İn Product Development: An Empirical Study Of The Potential For Knowledge Creation And Exchange İn Research And Development." International Journal of Engineering, Science and Technology, 2(9): 54-68.
  • Vural, B. A. (2016). Kurum Kültürü. İstanbul: İletişim Yayınları.
  • Vural, B. A., & Bat, M. (2015). Teoriden Pratiğe Kurumsal İletişim . İstanbul: İletişim Yayınları.
  • Zinderen, İ. E. (2020). "Yeni Medya Ekolojisi Ekseninde YouTube: Türkiye örneği." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 24(1): 215-232.
Toplam 49 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Dijital Pazarlama
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Muhammet Yüksel 0000-0002-6099-0160

Erken Görünüm Tarihi 24 Ekim 2023
Yayımlanma Tarihi 25 Ekim 2023
Yayımlandığı Sayı Yıl 2023 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Yüksel, M. (2023). ÖRGÜTLERDE KURUMSAL İMAJ VE SOSYAL MEDYA İLİŞKİSİ: KAVRAMSAL ÇERÇEVE. Kapanaltı Dergisi(4), 174-187.