BibTex RIS Kaynak Göster

Okul Yöneticilerinin Tükenmişlik Düzeyleri

Yıl 2001, Cilt: 27 Sayı: 27, 335 - 346, 01.08.2001

Öz

tercih etmiş olmalarının onların duygusal tükenme ve duyarsızlaşma düzeylerini etkileyen bir faktör olmadığı söylenebilir. Tablo verilen F testi sonuçları incelendiğinde, kişisel başarı boyutunda okul yöneticilerinin tükenmişlik düzeylerinin öğretmenlik mesleğini tercih sıralarına göre, anlamlı ölçüde farklılaştığı görülmektedir. Bu verilere dayanarak, mesleğini tercih sırasının okul yöneticilerinin kişisel başarı düzeylerini etkileyen bir faktör olduğu söylenebilir.

Okul Yöneticilerinin Tükenmişlik Düzeyleri

Yıl 2001, Cilt: 27 Sayı: 27, 335 - 346, 01.08.2001

Öz

tercih etmiş olmalarının onların duygusal tükenme ve duyarsızlaşma düzeylerini etkileyen bir faktör olmadığı söylenebilir. Tablo verilen F testi sonuçları incelendiğinde, kişisel başarı boyutunda okul yöneticilerinin tükenmişlik düzeylerinin öğretmenlik mesleğini tercih sıralarına göre, anlamlı ölçüde farklılaştığı görülmektedir. Bu verilere dayanarak, mesleğini tercih sırasının okul yöneticilerinin kişisel başarı düzeylerini etkileyen bir faktör olduğu söylenebilir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Hüseyin Izgar Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ağustos 2001
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Cilt: 27 Sayı: 27

Kaynak Göster

APA Izgar, H. (2001). Okul Yöneticilerinin Tükenmişlik Düzeyleri. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 27(27), 335-346.
AMA Izgar H. Okul Yöneticilerinin Tükenmişlik Düzeyleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. Ağustos 2001;27(27):335-346.
Chicago Izgar, Hüseyin. “Okul Yöneticilerinin Tükenmişlik Düzeyleri”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 27, sy. 27 (Ağustos 2001): 335-46.
EndNote Izgar H (01 Ağustos 2001) Okul Yöneticilerinin Tükenmişlik Düzeyleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 27 27 335–346.
IEEE H. Izgar, “Okul Yöneticilerinin Tükenmişlik Düzeyleri”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 27, sy. 27, ss. 335–346, 2001.
ISNAD Izgar, Hüseyin. “Okul Yöneticilerinin Tükenmişlik Düzeyleri”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 27/27 (Ağustos 2001), 335-346.
JAMA Izgar H. Okul Yöneticilerinin Tükenmişlik Düzeyleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2001;27:335–346.
MLA Izgar, Hüseyin. “Okul Yöneticilerinin Tükenmişlik Düzeyleri”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 27, sy. 27, 2001, ss. 335-46.
Vancouver Izgar H. Okul Yöneticilerinin Tükenmişlik Düzeyleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2001;27(27):335-46.