The examination system of university plays an important role on the tendencies of students. After the variation in 1981, the control of system is required in 1998. However, the changes cannot give the expected result. In 2002, the structural alterations are done on the system. The reflections (on our education) of the alterations can be observed. The article is written, since the organizations and plans should be made, concerning the benefits of the variations.
Üniversiteye giriş sınav sistemi öğrenci eğilimleri üzerinde belirleyici rol oynamaktadır. 1981'de yapılan değişiklikten sonra 1998'de sistemin yeniden ele alınması zaruret hâline gelmiştir. Ancak yapılan değişiklikler beklenen sonucu vermemiştir. 2002'de sistem üzerinde önemli yapısal değişiklikler gerçekleştirilmiştir. Tüm bu değişikliklerin eğitim hayatımıza yansımaları kamuoyunda gözlenmektedir. Değişikliklerin eğitimimize katkı sağlayacak şekilde plânlanması düşüncesi ile bu yazı kaleme alınmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Nisan 2003 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2003 Cilt: 33 Sayı: 33 |