BibTex RIS Kaynak Göster

Kaos ve Yönetim

Yıl 2001, Cilt: 28 Sayı: 28, 451 - 469, 01.09.2001

Öz

Bu çalışmanın amacı,öncelikle kaos teorisi hakkında genel bir bilgi vermek ve kaos teorisinin yönetimde özellikle eğitim yönetiminde kullanılmasını çeşitli açılardan incelemektir.Kaos teorisi,ilk önce fen bilimleri tarafından keşfedilmiş ve kullanılmıştır;ancak,son zamanlarda sosyal bilimlerde debu konuda çalışmalar başlamıştır.

Kaos ve Yönetim

Yıl 2001, Cilt: 28 Sayı: 28, 451 - 469, 01.09.2001

Öz

Bu çalışmanın amacı,öncelikle kaos teorisi hakkında genel bir bilgi vermek ve kaos teorisinin yönetimde özellikle eğitim yönetiminde kullanılmasını çeşitli açılardan incelemektir.Kaos teorisi,ilk önce fen bilimleri tarafından keşfedilmiş ve kullanılmıştır;ancak,son zamanlarda sosyal bilimlerde debu konuda çalışmalar başlamıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yrd. Doç. Dr. Sadegül Akbaba Altun Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Eylül 2001
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Cilt: 28 Sayı: 28

Kaynak Göster

APA Altun, Y. D. D. S. A. (2001). Kaos ve Yönetim. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 28(28), 451-469.
AMA Altun YDDSA. Kaos ve Yönetim. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. Eylül 2001;28(28):451-469.
Chicago Altun, Yrd. Doç. Dr. Sadegül Akbaba. “Kaos Ve Yönetim”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 28, sy. 28 (Eylül 2001): 451-69.
EndNote Altun YDDSA (01 Eylül 2001) Kaos ve Yönetim. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 28 28 451–469.
IEEE Y. D. D. S. A. Altun, “Kaos ve Yönetim”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 28, sy. 28, ss. 451–469, 2001.
ISNAD Altun, Yrd. Doç. Dr. Sadegül Akbaba. “Kaos Ve Yönetim”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 28/28 (Eylül 2001), 451-469.
JAMA Altun YDDSA. Kaos ve Yönetim. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2001;28:451–469.
MLA Altun, Yrd. Doç. Dr. Sadegül Akbaba. “Kaos Ve Yönetim”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 28, sy. 28, 2001, ss. 451-69.
Vancouver Altun YDDSA. Kaos ve Yönetim. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2001;28(28):451-69.