BibTex RIS Kaynak Göster

Kavram Haritalarının Öğretim Sürecinde Kullanılması

Yıl 2000, Cilt: 24 Sayı: 24, 571 - 580, 01.05.2000

Öz

Son yıllarda eğitim alanında çok çeşitli öğretim materyalleri kullanılmaktadır. Bunlardan biri de kavram haritalarıdır. Kavram haritaları, araştırmacılar tarafından öğretmene öğretim sürecinde, öğrenciye ise öğrenme sürecinde işini kolaylaştırmada faydalı bir araç olarak sunulmaktadır. Aynı zamanda kavram haritaları bir veri toplama aracı olarak da kullanılmaktadır. Bu durum kavram haritalarının öğrenme-öğretme sürecinde çok boyutlu kullanımını göstermektedir. Bu çalışmada, kavram haritalarının özellikleri ve öğrenme-öğretme sürecinde nasıl kullanıldıkları incelenmektedir.

Kavram Haritalarının Öğretim Sürecinde Kullanılması

Yıl 2000, Cilt: 24 Sayı: 24, 571 - 580, 01.05.2000

Öz

Son yıllarda eğitim alanında çok çeşitli öğretim materyalleri kullanılmaktadır. Bunlardan biri de kavram haritalarıdır. Kavram haritaları, araştırmacılar tarafından öğretmene öğretim sürecinde, öğrenciye ise öğrenme sürecinde işini kolaylaştırmada faydalı bir araç olarak sunulmaktadır. Aynı zamanda kavram haritaları bir veri toplama aracı olarak da kullanılmaktadır. Bu durum kavram haritalarının öğrenme-öğretme sürecinde çok boyutlu kullanımını göstermektedir. Bu çalışmada, kavram haritalarının özellikleri ve öğrenme-öğretme sürecinde nasıl kullanıldıkları incelenmektedir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yrd. Doç. Dr. Nurdan Kalaycı Bu kişi benim

Dr. Melek Çakmak Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2000
Yayımlandığı Sayı Yıl 2000 Cilt: 24 Sayı: 24

Kaynak Göster

APA Kalaycı, Y. D. D. N., & Çakmak, D. M. (2000). Kavram Haritalarının Öğretim Sürecinde Kullanılması. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 24(24), 571-580.
AMA Kalaycı YDDN, Çakmak DM. Kavram Haritalarının Öğretim Sürecinde Kullanılması. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. Mayıs 2000;24(24):571-580.
Chicago Kalaycı, Yrd. Doç. Dr. Nurdan, ve Dr. Melek Çakmak. “Kavram Haritalarının Öğretim Sürecinde Kullanılması”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 24, sy. 24 (Mayıs 2000): 571-80.
EndNote Kalaycı YDDN, Çakmak DM (01 Mayıs 2000) Kavram Haritalarının Öğretim Sürecinde Kullanılması. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 24 24 571–580.
IEEE Y. D. D. N. Kalaycı ve D. M. Çakmak, “Kavram Haritalarının Öğretim Sürecinde Kullanılması”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 24, sy. 24, ss. 571–580, 2000.
ISNAD Kalaycı, Yrd. Doç. Dr. Nurdan - Çakmak, Dr. Melek. “Kavram Haritalarının Öğretim Sürecinde Kullanılması”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 24/24 (Mayıs 2000), 571-580.
JAMA Kalaycı YDDN, Çakmak DM. Kavram Haritalarının Öğretim Sürecinde Kullanılması. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2000;24:571–580.
MLA Kalaycı, Yrd. Doç. Dr. Nurdan ve Dr. Melek Çakmak. “Kavram Haritalarının Öğretim Sürecinde Kullanılması”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 24, sy. 24, 2000, ss. 571-80.
Vancouver Kalaycı YDDN, Çakmak DM. Kavram Haritalarının Öğretim Sürecinde Kullanılması. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2000;24(24):571-80.