Bu çalışmada, çağdaş ve pratik bir sınıf rehberlik ve psikolojik danışma programı olan Sınıf Rehber Öğretmenliği Program Modeli tanıtılmaktadır. Sınıf Rehber Öğretmenliği Program Modeli, A.B.D.Florida Üniversitesi`nde Robert D. Myrick ve Unda S. Myrick tarafından geliştirilmiştir. Bu program modelinin tanıtılmasının iki temel gerekçesi vardır. Bunlar: l) somut ve kavramsal bir temelinin olması, 2) okullarda yoğun ve başarılı bir şekilde uygulanması sonucunda geçerliliğinin kanıtlanmasıdır.
Bu çalışmada, çağdaş ve pratik bir sınıf rehberlik ve psikolojik danışma programı olan Sınıf Rehber Öğretmenliği Program Modeli tanıtılmaktadır. Sınıf Rehber Öğretmenliği Program Modeli, A.B.D.Florida Üniversitesi`nde Robert D. Myrick ve Unda S. Myrick tarafından geliştirilmiştir. Bu program modelinin tanıtılmasının iki temel gerekçesi vardır. Bunlar: l) somut ve kavramsal bir temelinin olması, 2) okullarda yoğun ve başarılı bir şekilde uygulanması sonucunda geçerliliğinin kanıtlanmasıdır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Şubat 2000 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2000 Cilt: 21 Sayı: 21 |