Toplam Kalite Yönetimi Liderliğinde gerek işverenlerin sürekli eğitimi ve onlara gelişme fırsatının sağlanmadı sonucunda motivasyonlarının artırması; gerekse müşteri menmuniyetinin ön planda olması, çalışanlara ve insanlara verilen değeri vurgulamaktadır. Bunun yarınında işgörenlerin performansının sürekli yükseltilmesi ve ürün kalitesindeki artış daha önceki liderlik kuramların da da belirtilen örgüte yönelimi vurgulamaktadır. Toplam kalite yönetimi anlayışı örgütsel amaçları gerçekleştirmede formal kuralları uygulamaktan çok,çalışan insanları etkilemeye dayanmaktadır. Bir başka ifade ile Toplam Kalite Yönetimi örgütte her aşamada "liderliğe"dayanmaktadır.
Toplam Kalite Yönetimi Liderliğinde gerek işverenlerin sürekli eğitimi ve onlara gelişme fırsatının sağlanmadı sonucunda motivasyonlarının artırması; gerekse müşteri menmuniyetinin ön planda olması, çalışanlara ve insanlara verilen değeri vurgulamaktadır. Bunun yarınında işgörenlerin performansının sürekli yükseltilmesi ve ürün kalitesindeki artış daha önceki liderlik kuramların da da belirtilen örgüte yönelimi vurgulamaktadır. Toplam kalite yönetimi anlayışı örgütsel amaçları gerçekleştirmede formal kuralları uygulamaktan çok,çalışan insanları etkilemeye dayanmaktadır. Bir başka ifade ile Toplam Kalite Yönetimi örgütte her aşamada "liderliğe"dayanmaktadır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ocak 1999 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1999 Cilt: 20 Sayı: 20 |